Amennyiben a tehetős autóbolond abban a szerencsés helyzetben van, hogy betárazhat magának egy olyan ritka szupersportautót, mint a Ferrari Enzo, akkor a legtöbb esetben temperált garázsban tartja és igyekszik a lehető legkevesebb kilométert megtenni vele, hogy örökké olyan szép maradjon, mint új korában. Vagy messze értékesebb, mint valaha. Szerencsére Richard Losee nem ilyen fazon.
Ő pontosan tudja, hogy az autót használni kell és élvezni, ezért az Enzo Ferrari... khm... szóval Ferrari Enzoval sem tesz másképpen, gyűjti bele hevesen a kilométereket és ezzel szembe megy nagyjából mindenki mással, akinek ilyen autója van.
Akkor kezdődött, amikor átadták a Road & Track magazinnak tesztelés céljából és belepörgettek több mint 2400 kilométert, aztán hosszabb távú próbán még 16 ezret. 2006-ban egy jótékonysági rendezvényen az Enzoval megfutották a 331,5 km/órás sebességet, de sajnos nem volt eseménytelen, balesettel végződött a móka, az autó pedig összetörött.
Helyreállítása után turbófeltöltőkkel 800 lóerős lett, futott a Bonneville sós síkságon, majd új ajtókkal kipróbálták, hogy milyen lenne targa módban, mostanra pedig 90 ezer mérföld, tehát úgy 145 ezer kilométer van benne.