A londoni taxi az egyik legjellegzetesebb a kategóriájában. Talán még a New York-i sárga taxiknál is ikonikusabb, hiszen ott sokféle formájú és típusú autó is szolgált, míg Londonban évtizedek óta ugyanazt a formavilágot követi a taxik külseje. Nem olyan rég volt egy modellváltás, már elkerülhetetlen volt hallgatni a modern idők szavára, de az új típusnál is tervezési szempont volt, hogy a régi, jól felismerhető forma jellegében megmaradjon.
Az új modell, a LEVC TX5 2017-ben érkezett és a 2007 óta forgalomban lévő TX4-est váltotta. A TX5 a korszellemnek megfelelően már egy hatótávnövelő benzinmotorral felszerelt elektromos hajtást kapott, amivel a kombinált hatótáv akár 640 kilométer is lehet, miközben az üzemeltetési költsége jelentősen alacsonyabb elődjénél.
Bár sok belső eleme -a Geely által- a Volvótól érkezett, a TX5 se lett a luxus fellegvára. Akad azonban néhány kivétel: a Sutton VIP Class Taxi a kéttónusú fényezés kivételével kívülről egy sima taxinak tűnik, de a többihez képest belülről fényűző luxus fogadja az utazni vágyókat. A régi, TX4-ből is készült luxuskivitelű változat, az a Kahn műhelyéből gördült ki.
A bőrbelsőről például azt mondja a gyártó, hogy az alapanyagok ugyanolyan minőségűek, mint egy Bentley vagy Rolls-Royce esetében. Elektromos rolók, nagy kijelző és felsőkategóriás hangrendszer is a repertoár része. A fabetétek igazi fából készültek és hátul a tetőkárpit és az oldalsó takaróelemek is velúr borítást kaptak. Sőt, még egy hatalmas panorámatetőt is beleflexeltek.
Ahogy egy luxuskivitelű autótól elvárható, itt is rengeteg szín és anyag közül választhat a megrendelő, a gyártó oldalán pedig több, különböző stílusú változatot is meg lehet nézni inspirációként. Az átalakítás árát nem közölték, gyaníthatóan nagyban függ az igényektől is, de az az érzésünk, hogy egy szemmel is jól látható összegről van szó.