Ha valamiben igazán benne van az, amitől hatalmas élmény lehet az autózás, akkor az a Honda S2000-es, hiszen a könnyű és merev kétüléses karosszériához van egy pörgős szívómotor, amihez precíz kézi váltó és hátsókerék-hajtás csatlakozik, ráadásnak pedig még a tetejét is le lehet csapni. A sima S2000-nél már csak a pályanapokra csiszolt Club Racer a nagyobb húzás.
Graham Rahal, az amerikai IndyCar versenyző éppen egy ilyet tartott a garázsában, de bizonyára csak dísztárgynak, hiszen az autóban kevesebb mint 200 kilométernek megfelelő mérföld van. A makulátlan állapotú autó ugyan 2009-es évjáratú, viszont ezen az egy apróságon túl simán nevezhető újnak is, de ennyi éppen elég ahhoz, hogy 69,5 millió forintnak megfelelő összeget csengessenek ki érte.
699 darabot adtak el az S2000 Club Racerből az Egyesült Államokban, és szerencsére gyakori köztük az ilyen Rio Yellow Pearl színű, mint ez itt. A CR-en átdolgozott első lökhárítók vannak, és hátsó szárnyat is kapott, melyek aerodinamikailag szerencsésebbek a gyorsan menéshez, a 17 colos felnikre pedig gyárilag Bridgestone Potenza RE070 gumikat húztak.
Vászontető helyett merevítők és fekete keménytető jár a sportosabb S2000-hez, a beltérben olyan alumínium váltógombot használnak, amely 12,6 mm-rel lejjebb van, mint az alapmodellé. A merevítések ellenére a CR 41 kg-mal könnyebb, motorja azonban marad a 2,2 literes, 240 lóerős és 220 Nm nyomatékú, 8000-et simán forgó négyhengeres.
Épp úgy kétüléses, négyhengeres, hátsókerekes, kézi váltós roadster az S2000, mint az MX-5, mégis egy másik világ. Nézd!