A Renault Fuegót vegyes érzelmek és emlékek övezik: a kupéhoz kötődik az első gyártásba küldött kulcsnélküli zárrendszer, sőt kormányról vezérelhető hangrendszert is a Fuegóban kínáltak először. Amiért sokan nem kedvelték az autót, az a sportos formatervvel szöges ellentétben hervasztó motorizáltság volt: az 1.6-os benzines 95 lóerőt, a később bemutatott 2 literes pedig 108 lóerőt produkált, ezzel együtt sokkal kevésbé volt kívánatos, mint mondjuk az ikonikus, Cléon-Fonte motorral szerelt Renault 5 Turbo.
Az autóból azonban még így is fogyott, sokáig Európa legnagyobb példányszámban eladott kupéja volt, Dél-Amerikában egészen 1992-ig forgalmazták. A Fuego a használtautó piacon nem túl drága, még akkor sem, ha olyan korábbi tulajdonost jegyez, mint amilyen Zoia Ceaușescu. Az aukción 500 eurós, vagyis 190 ezer forintos kikiáltási árral kínálják az autót.
A fehér Fuegót maga a román diktátor, Nicolae vásárolta a lányának nászajándékba még 1983-ban, nem egyértelmű, hogy ez emelni vagy csökkenteni fogja-e az autó végső árát. Az állapotra legalább nem lehet panasz, információk szerint az autót csak rövidebb kirándulásokhoz használták Bukarest környékén.