Az autóipart sújtó alapanyaghiánynak és egyéb nehezítő körülményeknek kivétel nélkül minden gyártóra van hatása. Mindenki másképp igyekszik kezelni a helyzetet, van, aki modelleket szüneteltet, van, aki felszereltségi szintet csökkent. Más meg megpróbálja áthidalni a várakozási időt. A Mini ebből a célból óriási kirakóssal lepi meg a vevőket – legalábbis Amerikában.
A Pereira O'Dell reklámügynökséggel közösen jegyzik ezt a remek ötletet, de a puzzle-ből csak néhány kiválasztott kaphat. Ha minden igaz, többféle dizájnnal készültek, de fotót egyelőre csak az egyikről mutattak. Ezen piros háttér előtt látszik egy piros színű Mini, fehér csíkokkal, fehér tetővel és visszapillantó tükrökkel.
A méreteket sem hozták nyilvánosságra, a kép alapján azonban nagyjából egy autónyi helyet foglal el a garázsban a kirakott mű. Az egyes alkotóelemek aránylag nagyok, de így is meglehetősen sok darabból kell összeállítani a teljes képet. Akik a hatalmas kirakósból nem kapnak, még reménykedhetnek egy-egy normál méretűben, noha azt nem árulták el, hogyan választják ki a szerencséseket.