A 2020-as Hyundai Prophecy tanulmányautó úgy nézett ki, mintha egy Porsche 911-est kereszteztek volna egy Tesla Model 3-assal, és az Ioniq 6 továbbviszi az elképzelést, csak az arányai emlékeztetnek jobban egy utcai autóra.
A kerekek kisebbek, az övvonal magasabb lett, a hátsó lámpák elválnak a lökhárító alsó betétjétől. Az olyan látványos, de célszerűtlen megoldások is eltűntek, mint a középső tetőoszlop nélküli ajtókialakítás: a véglegesnek szánt Ioniq 6 már négy szokványos, hátul nyíló ajtót kapott. Belül két képernyőből és egy érintőgomb-blokkból álló műszerfalat alakítottak ki, amelyen két plusz monitort kaptak a tükröket kiváltó kamerák.
Úgy tűnik, a Hyundai több lépcsőre osztotta az Ioniq 6 bemutatását: ennek jegyében most nem közöltek műszaki adatokat, így csak annyi biztos, hogy az Ioniq 5-höz hasonlóan ez az autó is az e-GMP nevű platform szabvány megoldásaira épül. Ez a más modellekből már ismert alkatrészekkel is elég sokféle hajtásrendszer összeállítását teszi lehetővé: 58, 72 és 77 kWh-s akkumulátorokat, illetve 170 és 585 lóerő közti teljesítményű, egy- és kétmotoros hajtásokat biztosan össze lehet rakni belőle.
Az Ioniq 6 sportosabb jellegéből adódóan nem lenne meglepő, ha a kisebb teljesítményű variációk egy részét elhagynák, de erről, ahogy a műszaki részletek többségéről július 14-én, egy újabb bemutatón tudhatunk majd meg többet.