A DS teljesen kiirtaná a képernyőket az autóból
Manapság szinte minden autóban van legalább egy képernyő, amire a gyártók igyekeznek is átköltöztetni a lehető legtöbb funkciót. Különböző gombokat és kezelőszerveket lehet így megspórolni, ami nem csak gyártási költséget, de a hibaforrások számát is csökkent(het)i. Sok felhasználó és vezetésbiztonsági szakértő azonban kifogásolja a megoldást, most pedig a dizájnerek is beálltak a sorba.
Az érintőképernyő veszélyesebb, mint a sör
Ergonómiailag ütlegeljük az érintőképernyőket, végül feloldozzuk őket a bűneik alól.

Több márka a presztízs jegyében gyömöszöl egyre több képernyőt az autóiba, a francia DS dizájnért felelős igazgatója, Thierry Métroz szerint azonban ez teljes tévút, butaságnak tartja az egész mizériát: "... nálunk a DS-nél elfogadhatatlan filozófia, hogy nincs többé rendes műszerfal, csak egy nagy kijelző".
Épp emiatt a márkánál hosszútávú cél, hogy teljesen kiiktassák őket az autók belteréből: "az egyik legnagyobb probléma, hogy kikapcsolt állapotban a képernyő nem több, mint egy nagy, ujjlenyomatokkal borított, fekete téglalap. Ez se nem szexi, se nem luxus". A megvalósítás persze óriási kihívás, mivel a sofőr számára továbbra is biztosítani kell a szükséges információkat, ám a márkánál alternatív, kevésbé tolakodó megoldásokban gondolkodnak.
Ha akarom deszka, ha akarom kijelző
Dizájn-nagydíjat kapott a Continental a normál felületekbe integrált kijelzőjéért.
A törekvést csak hosszabb idő alatt lehet kézzelfogható eredményekre váltani, így a DS-ek egyelőre a fősodorhoz hasonlóan, nagy képernyőkkel érkeznek, de a fentiek alapján a német pérmiumokhoz, például a Mercedes Hyperscreenjéhez hasonló megoldásokra nem kell tőlük számítani.
DS 7: Audi-pofa helyett LED-villámok
Megigazították a DS kínálat csúcsmodelljét: a nagy 7-es SUV más arckifejezést ölt, és műszakilag is aktualizálták.
