Ismét a védjegy-eljárásnak köszönhető, hogy már a bemutató előtt megláthatjuk az új Accordot, amelyet a jelek szerint nem csak Észak-Amerikában forgalmaznak majd.
A vázlatok legalábbis a brazil védjegy-kérelem kapcsán kerültek nyilvánosságra, és elég jól mutatják, hogy mire is számíthatunk. Az új CR-V-hez hasonlóan az Accord formája is sok helyütt alkalmaz a korábbiaknál kevésbé radikális formai megoldásokat, kevésbé hangsúlyos például a hűtőmaszk, és tisztábban oldották meg az oldalablak-sor lezárását is. A kupészerű tetővonal viszont megmarad, és ezzel az autó nyúlánk karaktere is.
A műszaki adatok egyelőre nem ismertek, de elég valószínű, hogy nagyjából ugyanazokkal a hajtásokkal hozzák forgalomba a típust, amelyeket az elődjében is használtak. Az alapmodellbe most 1,5 literes, 190 lóerős turbómotor kerül, az erősebb változatokba pedig vagy 212 lóerős hibrid hajtás kétliteres szívómotorral és két villanymotorral, vagy kétliteres turbós négyhengeres benzines 252 lóerő csúcsteljesítménnyel.
Korábban, a vásárlói szokások változása miatt az is kérdéses volt, hogy lesz-e egyáltalán utóda az Accordnak, amely korábban Észak-Amerikában volt igazán népszerű. Úgy tűnik, a Civichez hasonlóan emellett is kitart a Honda, viszont az kifejezetten valószínűtlen, hogy Európába is elhoznák: itt a legnagyobb személyautónak a Civic ígérkezik, és a HR-V, ZR-V és CR-V révén a kínálatban már túlsúlyba kerülnek az SUV-k. Az amerikai kontinensen viszont 2023-ra várható az új, átlagosabb formavilágú Accord elkészítése.