Maradék alkatrészekből támad fel a Lada Largus
Az orosz autóipar a háborús szankciók bevezetése óta igen nehéz helyzetben van, ezt jelzi többek közt, hogy az Európa nagy részén kötelező biztonsági felszerelések kihagyásával gyártanak már új autókat, illetve hogy a Nivát is puritánabb formában készítik. Most a bő tíz éve a Dacia Logan MCV alapjain bemutatott Largus gyártását indítják újra, nem akárhogyan.
Largus, a legjobb Lada
A Renault-együttműködés első gyümölcse a Lada kínálat csúcsmodellje lesz, jó felszereltséggel és erős motorokkal.

A legutóbb 2020-ban felfrissített Largus esetében nagyjából az történt, hogy szétnéztek a raktárakban, előkaparták onnan a korábban már legyártott, de fel nem használt alkatrészeket. A számítások szerint ezek legalább 1800 új autóhoz elegendőek, az első példányok hétvégére már el is készülhetnek.
Megújul az olcsó Lada kombi
A mifelénk Logan MCV néven ismert guruló cipősdoboz karrierje még messze nem ért véget.
Adódik a kérdés, hogy ezek az alkatrészek nem fognak-e esetleg máshonnan hiányozni, például akkor, ha egy-egy autó meghibásodása után valaki gyári pótalkatrészt szeretne beszerezni. Mindenesetre a szükség nagy úr, az oroszoknak pedig abból kell megoldaniuk az autógyártást, ami éppen rendelkezésükre áll.
