A Land Rover Classic – és ezúttal nem autótípusra, hanem a régebbi modellek hivatalos alkatrészforrásaként szolgáló cégre kell gondolni – 25 darab, egyedi megjelenésű autót épít meg, a különleges kiadás neve Classic Defender Works V8 Trophy II lesz. A vásárlók egy online regisztrációs űrlapon keresztül jelentkezhetnek az autó megvásárlására, és ha elfogadják az alaphangon százmilliós vételárat, akkor választhatnak az eredeti Defender-nevezéktan szerinti 90-es vagy 110-es kivitelből, illetve duplakabinos pickupként is kérhetik az autót.
Minden autót kézzel szerelnek össze, az egyedi, fehér-fekete rejtőfóliázáson fel fognak tűnni különféle expedíciós helyszínek, és korábbi Defender és Series modellek sziluettjei, érdekesség pedig a motortérbe is jut: 5 literes, 405 lóerős V8-as benzinmotort kapnak az autók, mögöttük nyolcfokozatú ZF automata váltóval, a műszaki alapot adó, 2012 és 2016 közötti Defendernél erősebb fékekkel és futóművel.
Nem marad ki az előre beépített csörlő, a szélvédő fölött végignyúló, 127 centi szélességű ledes reflektor, továbbá a küszöbvédő, a hátsó nagy vonószem, illetve a külső bukókeret sem, és hogy ki is lehessen ezeket próbálni, az összes vásárló meghívást kap egy, a gyártó által szervezett háromnapos kalandversenyre.
Az utastérben Recaro sportüléseket, Windsor bőrrel borított műszerfalat és ajtókárpitokat, illetve Land Rover Classic infotainment rendszert találunk okostelefon-integrációval, a műszerfalra pedig a Land Rover márkával eleve partnerségben lévő Elliot Brown márka órája kerül.
Az Egyesült Királyságban a 90-es modell indulóára 225 ezer angol font, ami jelenleg 108 millió forintot jelent átszámítva, a nagyobb változatok nyilván még drágábbak lesznek.