Továbbra is utalhat a Tesla az autonóm vezetésre német reklámjaiban
A Tesla továbbra is használhatja német reklámjaiban a „teljes potenciál az önvezetésben” és az „Autopilot inclusive” kifejezéseket egy friss bírósági döntés értelmében. Ezzel párhuzamosan megbukott a német Wettbewerbszentrale, az iparág által támogatott, a versenyellenes gyakorlatok felderítésével megbízott testület erre vonatkozó elfogadhatatlansági panasza, amelyet a Német Szövetségi Bírósághoz nyújtottak be.
A bíróság szóvivője szerint a döntést még július 28-án hozták meg, a Teslamag című iparági kiadvány azonban csak a hét elején számolt be először a hírről. A Wettbewerbszentrale panasza a müncheni bíróság tavaly októberi határozatára érkezett, az ugyanis helyt adott a Tesla fellebbezésének egy korábbi ítélet ellen, amely megtiltotta a kifejezések használatát.
A Teslát amúgy a hónap elején Kalifornia közlekedési hatósága is megvádolta, hogy félrevezetően hirdette az Autopilot és Full Self-Driving funkcióit.