Bajuszt növesztenek a Lamborghinik novemberben
A Movember egy minden novemberben megrendezésre kerülő nemzetközi kampány, melynek célja a figyelem felhívása a férfiak egészségügyi problémáira és azok megelőzésére. A Movember szó az angol moustache (bajusz) és a november szavak keresztezéséből jött létre, a kampány résztvevői ugyanis bajusznövesztéssel szeretnék felhívni a figyelmet a férfiak egészségére.
A kampány évről évre egyre népszerűbb az egész világon, tavaly a Lamborghini is csatlakozott hozzá egy különleges kezdeményezéssel, amit az idei évben is folytatnak. A Lamborghini kereskedések világszerte felvonulásokat kezdeményeznek helyi ügyfeleik bevonásával, akik a kampány védjegyének számító, bajuszt formázó matricát ragaszthatnak autóik elejére.
Kétségtelen, hogy egy több Lamborghiniből álló konvoj nem mindennapi látvány, ezáltal hatékony eszköze lehet a kampány népszerűsítésének.
A Lamborghini a kampány támogatására létrehozott egy adománygyűjtő felületet is, illetve több, a márkához kapcsolódó élményprogram és ajándéktárgy árveréséből befolyó bevételét is felajánlotta a kampány támogatására. 2021-ben 92 Lamborghini kereskedés 1226 ügyfele vett részt a kampányban, amit a Lamborghini ezen felül 233 ezer dollár, aktuális árfolyamon számolva több mint 95 millió forint összegyűjtésével is támogatott.
Forrás: Lamborghini