Itt a terep-Lamborghini konfigurátora, és a Nürburgringre is van tippjük
1499 készül az emelt hasmagasságú Lamborghini Huracán Sterratóból, de hogy milyen színekben lehet majd a legvadabb, most végre kiderül a hivatalos konfigurátorból. Közben egy videót is forgattak, hogy mégis mire való a Sterrato.
Csaknem mindent tudunk már az emelt Huracánról, csak azt nem, mennyire bírja majd a keményebb bánásmódot. Ami biztos, hogy a szívó V10 610 lóerővel és 565 Nm nyomatékkal került egy olyan karosszériába, amely összességében ötven kilóval nehezebb, mint egy Huracán Evo.
A Volkswagen-univerzumban már megszokott Haldex-rendszerű összkerékhajtáson felül 44 milliméterrel nőtt a hasmagasság, a 19-colos felnikre pedig elöl 235/40-es, hátul 285/40-es Bridgestone Dueler AT 002-es terepgumikat szereltek. Hogy ez pontosan mire való, azt a Lamborghini főmérnöke, Maurizio Reggiani, valamint a CTO, Rouven Mohr demonstrálta a Nürburgring leghíresebb kanyarjában, a betonlapokkal ívelt Karussellben:
A kérdés már csak az, hogy a 260 km/h-ra hitelesített „terepjárót” a rendelkezésre álló 350 külső és 60 belső szín közül mégis hogyan rendelnénk, ha tehetnénk. Jó szórakozást hát a konfigurátorhoz, mely jelenleg innen elérhető.
Első nekifutásra:
Kissé talán elcsépelt a limezöld Lamborghini, de sivatagi játékszernek, vagy éppen egy kis sárdagasztásra azért elfogadnám a Sterratót, igazából bármelyik színben. A biztonság kedvéért érdemes még beszerezni mellé egy Porsche 911 Dakart is, aztán jöhet a mindent eldöntő összecsapás.