14 hívással nyomaszt a Lucid, ha le akarod mondani a rendelésed
Szegény Lucid renoméja nem áll túl fényesen. Bemutattak ugyan elég durva villany-szedánokat, brutális számadatokkal, csinos külsővel, de a szállítások nagyon lassan indultak meg, volt probléma a szoftverfrissítésekkel, és visszahívást is kellett már indítaniuk. A megrendelők egy része türelmetlen, és lemondaná az autót, a Lucid viszont foggal-körömmel kapaszkodik, a Business Insider szerint pedig már konkrét metódusuk is van a rendelést lemondó ügyfelek megtartására.
Viszonylag egyszerű a stratégia: addig kell nyomasztani a vevőt, amíg meg nem gondolja magát. A Lucid egyik alkalmazottja elmondta, minden törölt rendeléshez tartozó telefonszámot 24 órán belül hívni kell, hogy megpróbálják menteni a helyzetet, és ha ez nem jön össze, akkor további három alkalommal kell próbálkozni, egymást követő napokon. Ezután az eredeti kapcsolattartó átadja az ügyet a főnökének, aki a naplózott tevékenységek alapján ismét legalább ötször kell telefonálnia, és ha ő sem jár sikerrel, akkor a területi vezető hívásait fogja kapni a törlést kérő ügyfél.
Nem éppen a Lucid luxus-jellegéhez passzol ez a fajta bánásmód – mondta az alkalmazott az Insidernek, és bár senki nem tudja, milyen elkeseredettség lehet a háttérben, az biztos, hogy a helyzet rossz lehet, a cég például megtiltotta az alkalmazottaknak, hogy december 17 és 31 között szabadságot vegyenek ki. A Lucidnál a két alapfelszereltségű Air modell hozhatja el a mennyiségi eladásokat, de egyelőre nem tudni, mikor indul be a komolyabb volumenű termelés.