Ha ilyen Bugattival jár a gyereked, nem lesz gondja az életben
Nyolcvanezer euró kissé indokolatlannak tűnhet egy elektromos játékautóért, de ha azt nézzük, hogy a hozzá kapcsolt Bugatti W16 Mistral ötmillió euró volt, amíg lehetett kapni, beláthatjuk, hogy ennyi jár a gyereknek is.
A Bugatti két éve nagyot dobott a Chironhoz hasonlóan ötszáz példányban limitált játékával, a Bugatti Baby II-vel, ami az eredeti Type 35 háromnegyedes méretre zsugorított replikája, elektromos hajtással. Ezt valójában a The Little Car Company készíti, és végre itt van belőle a Carbon Edition is. Tényleg csak erre vártunk, így már nem múlik el hiába 2022.
A különkiadást inspiráló W16 Mistral azért lehetett népszerű durván kétmilliárd forintos ára ellenére is, mert az utolsó utcai autó a Volkswagen Csoport W16-os, négyturbós, nyolcliteres motorjával. Szűk hengerszöge miatt hivatkoznak erre a motorra WR16-ként is, hiszen a VR6-os VW motorok fejlesztései vezettek idáig a néhai Ferdinand Piëch irányítása alatt.
A Bugatti Baby II-t ezzel szemben elektromotor hajtja, ami 20-45 km/h végsebességet tud garantálni. Az akkumulátor 1,4 vagy 2,8 kWh kapacitású, fékezéskör természetesen töltődik, és még cserélhető is.
Mitől jobb a 99 darab Carbon Edition, mint az innentől kezdve nyilvánvalóan tök ciki normál Bugatti Baby II? Például elég sok lakkozott szénszálas felülettől, a fekete fakormánytól karbon aggyal, valamint a tudattól, hogy a pótkerék mellőzése akár jelentősnek is nevezhető súlycsökkentést eredményezett.
Szénszál, vagy nem szénszál, jó mulatást, kedves Bugatti Baby II felhasználó gyerekek! Az élet kemény, de nektek talán nem lesz az.