Hátsókerekes és erősebb is lett a Polestar 2, húszmillióért
A kisebb akkumulátor 69, a nagyobb 82 kWh kapacitású. A hátsókerekes lehet 272 vagy 299 lóerős, egységesen 490 Nm nyomatékkal. A kétmotoros Polestar 2 ezzel szemben 421 vagy 476 lóerős, 720 Nm nyomatékkal. Egy jól sikerült frissítés valahogy így néz ki.
A Polestar 2 Long Range Dual Motor Performance Pack bő egy éve megtréfálta Karottát, ám arra még Répa kapitány sem számított, hogy miután a Volvo újra divatba hozta a hátsókerékhajtást, a Polestar csavar egyet az egészen, és még nagyobb teljesítményt ajánl 2023-ra.
A Volvo C40 és XC40 Recharge modellek után a Polestar 2 ötven és hatvanötezer euró közti áron négy variációban kapható. Hátsókerékhajtású elektromos crossoverként normál vagy bővített hatótávval, illetve összkerékhajtással hasonló párosításban.
A lényeg, hogy ha mindenünk a hatótáv, az immár hátul hajtó Long Range Single Motor akár 635 kilométert is ígér a WLTP szerint, 299 lóerővel, 6,2 másodperces százas sprinttel. A 272 lóerős alapmodell is elmegy akár 518 kilométert is, míg a legdrágább Long Range Dual Motor Performance Pack 476 lóerős, 740 Nm nyomatékkal és 592 km hatótávval.
Oké, hogy a zászlóshajónak szánt Polestar 3 majd 517 lóerős lesz, de ha a Polestar 2 belépőmodellje a könnyebb akkumulátorral is tud 490 Nm nyomatékot a hátsó tengelyen, szerintem igen szórakoztató játékosa lesz az elektromos mezőnynek.