A legbrutálisabb pályagépek egyike kéne a Radicaltól, vagy sokkal inkább vágysz az európai piacra frissen bevezetett, egyébként belépőként egy 84 lóerős turbós Suzuki-motorral szerelt Caterham Super Sevenre?
A Radical Motorsport nem vacakol a megújulással, hiszen a tavaly karácsony előtt bemutatott, mindössze 1.5-ös motorral szerelt SR3 XXR után most itt a keményebb játékos, az SR10 XXR is.
A Radical Performanc Engines, a cég saját motorgyártó részlege 426 lőerőt varázsol 2.3 literből, az SR10 kompozit karosszériája pedig aerodinamikai szempontból újult meg, optimalizált hűtéssel, LMP-stílusú középső stabilizátorral, és az ígéret szerint kevesebb alulkormányzottsággal is.
Alapáras DRL LED fényszórók, új kerekek és légcsatornák, valamint karbon opciók a cserélhető splitter és hátsó diffúzor tekintetében. Az SR10 XXR tehát odacsap a pályanapokon, ahogy azt illik.
A Caterham más megközelítésből tekint a vezetési élményre. Az innentől a kontinensen is elérhető, és így konfigurálható Super Seven 600 és 2000 számos ponton egyezik, mégis egész más teljesítményt nyújt.
A merevtengelyes vázra épített Super Seven 600 orrában a Suzuki 660 köbcentis turbómotorja a Seven 170 modellből, 84 lóerővel. A Super Seven 2000 ellenben a Ford kétliteres Duratec motorját használja 170 lóerővel, a Seven 340 de-Dion futóművével párosítva. Ezt a nagyobb karosszériával is lehet rendelni, míg a sperr differenciálmű opció mindkét autóhoz.
Alapból 14-colos kerekek, festések terén a barna összes árnyalata, színes bőr belsők, vidámság.
A kérdés már tényleg csak az, hogy melyik lenne az ideális választás így a tavasz közeledtével.