A Ford megcsinálta a színváltós Mustangot, titán váltógombbal
Én pici pónim, én pici pónim, álom völgyben ő vár rám. Én pici pónim, én pici pónim, majdnem mindent megért ám. És annyi mindent szeretne tudni, s téged is közénk vár. Az én pici pónim, én pici pónim téged is közénk vár. Ez itt meg a Dark Horse.

Az új Ford Mustang valójában inkább egy erős frissítés, mint bármi több, de ez kvázi mindegy, ha egyszer kapható 500 lóerős V8-cal is. Márpedig kapható lesz az ötliteressel, így minden a helyén marad 2024-ben is.
Hivatalos: 480 és 500 lóerős V8-as Mustang is lesz
Megérkeztek a pontos adatok a 2024-ben érkező Ford Mustanghoz. Pozitív fordulat, hogy marad az ötliteres, szívó V8-as, ráadásul erősebb is lesz.
A Mach 1 után pedig itt az új Dark Horse, ami ugyan teljesítmény szempontjából nem lett combosabb, ám rendelhető a Ford elektromos drift-kézifékjével. Csak zárt pályán, olvasd el a használati útmutatót, satöbbi..
Talán még nagyobb dobás a Dark Horse különleges fényezése, amit pénztárcától függően festett és matricázott csíkokkal is fel lehet dobni. A Blue Ember metálfestéke a sötétkék és a borostyánsárga között táncol a fény hatására, hála a különböző festékrétegeknek és extra pigmenteknek. Ha ez önmagában nem lenne elég, jöhetnek a mattfekete grafikus csomagok.
Még több pénzt költött a Ford a beltérre, melynek éke a titán váltógomb. Kizárólag azoknak, akik a manuális váltót választják, hiszen a tízsebességes automatához ezüstszínű anodizált alumínium váltófülek járnak.
A hátsó szárnnyal és megfelelő mennyiségű lovacskás emblémával együtt ennyi már elég a boldogsághoz? Az Egyesült Államokban minden jel szerint igen, főleg elektromos drift-karral, amit a régi időkben csak hidraulikus kéziféknek hívtak.
