Zombik, Squid Game és cumi az idei autós Super Bowl reklámokban
A Super Bowl nem csak az amerikai futball rajongóinak, de a marketingszakembereknek is piros betűs ünnep. A szünetekben jó ideje a legjobb reklámjaikat villantják meg a világ legkülönbözőbb nagyvállalatai, a sorból pedig az autógyártók sem maradhatnak ki. Bár a nagy eseményre csak vasárnap éjszaka kerül sor, két autós reklám már most napvilágot látott.
Will Ferrell és a Zombik
A General Motors ebben az évben a híres amerikai színésszel, Will Ferrellel és a Netflixel fogott össze, hogy közösen hirdessék a vállalat villanyautók iránti elkötelezettségét. Az eredmény kicsit talán izzadtságszagú, de a munkát tisztességgel beletették.
A Kia és az otthon felejtett cumi
A koreai gyártó a cukiságot abszurditással ötvözve igyekszik minél több vásárló szívét megnyerni. Egyperces reklámjukban egy apuka száguld hanyatt-homlok haza gyermeke kedvenc cumijáért, miközben az egész világ a segítségére siet.
Állítólag a Jeep és a Ram is készül valamilyen reklámmal az NFL döntőre, ám ezeket egyelőre nem tárták a nyilvánosság elé.