Keresés
Blog.hu
Fórum
Indavideó
Index
Economx
Dívány
Totalbike
Femina
Port
We ❤︎ Budapest
Inda
Címlap
Rovatok
Legfrissebb
Cikk megosztása
Facebook
Twitter
Tumblr
Reddit
Index
Economx
Dívány
Totalbike
Femina
Port
We ❤︎ Budapest
Inda
BAMAKO 2025 - KÖVESD A FELKÉSZÜLÉST!
Pörög
Friss
Tesztek
NexTC
Hírek
Techno
Magazin
Tanácsok
Népítélet
TC‑Híradó
Belsőség
Égéstér
Totalbike
Impresszum
Médiaajánlat
Copyright
Adatvédelem
Süti szabályzat
Márkabiztonság
Üzenetküldés
DSA
© 2000-2024 TotalCar.hu Kft.
BAMAKO 2025 - KÖVESD A FELKÉSZÜLÉST!
CIKK-KERESŐ
Keressen autóra
Acura
Agrifac
Aito
Aixam
Aleko
Alfa Romeo
Alpine
Ariel
Aro
Aston Martin
Audi
Austin
Autobianchi
Barkas
Bentley
Bertone
BMW
Bolloré
Bristol
Buick
BYD
Cadillac
Caterham
Challenger
Checker
Chevrolet Korea
Chevrolet Usa
Chrysler
Citroën
Claas
Corvus
Credo
Csepel
Cupra
Dacia
Daewoo
Daihatsu
Datsun
Delorean
Dodge
Dongfeng
Doosan
DS
Eriba
evopro
Fendt
Ferrari
Fiat
Flybo
Ford
Fso, Fsm
Gaz
Genesis
Geo
GMC
Goupil
Guaresi
Holden
Honda
Huawei
Humber
Hummer
Hyundai
IFA
Ikarus
Ineos
Infiniti
Innocenti
International Harvester
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jdm
Jeep
Jensen
John Deere
Kamaz
Kia
Koenigsegg
Komondor
KTM
Lada
Lamborghini
Lancia
Landini
Land Rover
Lavina
Lexus
Ligier
Lincoln
Lotus
LTI
Lynk & Co
Mahindra
Man
Manitou
Magirus-Deutz
Maruti
Maserati
Matra
Mazda
McLaren
Mega
Mercedes-Benz
Mercury
MG
Mini
Mitsubishi
Morgan
Moszkvics
MTZ-Belarus
Multicar
NABI
New Holland
Nissan
Nsu
Nysa
Oldsmobile
Oltcit
Opel
Pagani
Peugeot
Piaggio
Plymouth
Polaris
Polestar
Ponsee
Pontiac
Porsche
Proton
Puli
Qoros
Rába
Radical
Range Rover
Renault
Renner
Reva
RMH
Robur
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saturn
Scania
Seat
Setra
Simca
Skoda
Smart
Spyker
Ssangyong
Steyr-Puch
Subaru
Suzuki
Szmz
Talbot
Tata
Tatra
Tavria
Tesla
Toyota
Trabant
Triumph
TVR
UAZ
Unimog
Ural
Velorex
Victory
Volga
Volkswagen
Volvo
Warszawa
Wartburg
Webasto
Westfield
Wiesmann
Yugo
Zaporozsec
Zastava
Zaz
ZIL
Zuk
byd
vagy
Ok
Tesztek
NexTC
Hírek
Techno
Magazin
Tanácsok
Népítélet
TC‑Híradó
Belsőség
Égéstér
Totalbike
Magazin
Hírek
bmw
3.0 csl
Így készül a 230 milliós BMW 3.0 CSL
Petrány Máté
2023.02.21. 17:17
Cikkek, hírek
Limitált, 550 lóerős szörny lett a BMW M4 CS
Ballonosabb gumival kényelmesebb lenne a BMW?
További tesztek
Az igazi botrányhős
Bemutató: BMW M4 Competition Cabrio xDrive (G83)
Szükség nincs rá, igény van
Bemutató: BMW M3 és M4 (2021)
2022-ben az M divízió ötvenedik évfordulójára készült az új BMW 3.0 CSL.
Fotó: BMW
Azért, mert az M története az eredeti 3.0 CSL versenyprogramjával indult 1972-ben.
Fotó: BMW
Csak ötvenet gyártanak a különleges újdonságból.
Fotó: BMW
A BMW a Dingolfing melleti Moosthenning külső versenyműhelyében végzi a munkát.
Fotó: BMW
Minden példány legyártása közel két hétig tart.
Fotó: BMW
Nyolc fő munkafázison át csupán 30 ember dolgozik a CSL programban.
Fotó: BMW
Kézzel festik fel az M csíkokat is, és a karbon elemek lakkozása is külön műhelyben zajlik.
Fotó: BMW
A GT3-as és GT4-es versenyautók készülnek hasonló körülmények közt.
Fotó: BMW
Hiába egy M4 az alapja, a 3.0 CSL több, mint holmi felszereltségi szint.
Fotó: BMW
Bizonyos M csomagokkal a klasszikus logót 2022-ben számos utcai BMW megkaphatta.
Fotó: BMW
1624 kilóhoz nagy karbon-kerámia fékek dukálnak.
Fotó: BMW
560 lóerő és 550 Nm a sorhatos csúcsteljesítménye.
Fotó: BMW
Kovácsolt főtengellyel, 3D-nyomtatott hengerfejjel, módosított kenéssel és hűtéssel.
Fotó: BMW
7200-as maximális fordulat, fehér váltógombbal a manuálishoz.
Fotó: BMW
Hátsókerékhajtás, aktív M-differenciálmű.
Fotó: BMW
A hátsó doblemezek titánból készültek.
Fotó: BMW
Módosított hűtőrács, ami kisebb, mint az M4 hódpofájú radiátora.
Fotó: BMW
Durván 6700 munkaóra.
Fotó: BMW
A minőségellenőrzés már a fő gyártósoron történik.
Fotó: BMW
A CSL ezután a pályán is megy egy kicsit, mielőtt elhagyhatja a gyárat.
Fotó: BMW
Igen, ötven éve kezdődött a BMW autós versenyprogramja.
Fotó: BMW
A tengelyek például a Dingolfing 02.10-es alkatrészgyárából érkeznek, de módosítják őket a középcsavaros felnikhez.
Fotó: BMW
Nem árt, ha otthon is van egy ilyen.
Fotó: BMW
Négy nagyon könnyű felni.
Fotó: BMW
Hatsebességes a ZF GS6-53BZ egysége.
Fotó: BMW
100 kilóval könnyebb, mint az M4 Competition.
Fotó: BMW
Persze kétszemélyes is hozzá.
Fotó: BMW
Félmillió euró feletti listaár.
Fotó: BMW
Egyszeri alkalom.
Fotó: BMW
Így készül a 230 milliós BMW 3.0 CSL
Lapozgató
Így készül a 230 milliós BMW 3.0 CSL
Petrány Máté
2023.02.21. 17:17