Itthon kevéssé népszerű és elég ritkásan ismert kategória a kei caroké, hiszen ezen a környéken nincs igazán értelmük. A leginkább japánban jellemző, picike alapterületű, 660 köbcentis motorral szerelt, aranyos gyöszök furcsák lehetnek az európai szemnek, de arrafelé milliós számban fordulnak elő.
A kei carok történetéről és mibenlétéről itt írtunk részletesen:
![](https://kep.index.hu/1/0/4779/47798/477986/47798660_71c440d3bf9ca48fef79989d5e8be963_wm.jpg)
Mivel igen népszerű kategóriáról van szó, a japán mentalitástól pedig nem idegen a tuning, adja magát, hogy ezeket a miniautókat is átfaragják sokszor. Most itt egy ilyen darab: egy Honda N-Van, amit egy mellbevágó készlettel Land Rover Defenderré alakítottak. Na jó, inkább csak megpróbálták, mert a 3,4 méter hosszú Honda arányai nem sokban hasonlítanak a gigantikus terepjáróéra.
![](https://kep.index.hu/1/0/4779/47798/477987/47798718_2b9acff1c4d3ab855d2febcd7d7af47e_wm.jpg)
Ha már az arányokkal esélytelen játszani, rámentek a stílusjegyekre: a lámpák, a lökhárítók és a díszrács is az új Defendert idézik. A fekete-fehér fényezés és a fehér lemezfelnik pedig a teherautó kivitelű Land Roverhez teszik hasonlóvá a kis Hondát. Sőt, hogy teljes legyen az összkép, még meg is emelték egy kicsit az N-Vant.
![](https://kep.index.hu/1/0/4779/47798/477987/47798776_7666810f0fa22a7ab8cfe5d8c9b2c3c6_wm.jpg)
Az átalakítást a japán ESB Style készítette, a végterméket pedig Dafundernek nevezték el. Az átalakításhoz szükséges elemeket külön is meg lehet venni, párszáz dollárt kérnek el értük. Például az első lökhárítóért 519 dollárt, vagyis 185 ezer forintot, míg a 14 colos lemezfelnikért 415 dollár, azaz körülbelül 147 ezer forintot kérnek. A teljes szett, amihez járnak üléshuzatok is, nagyjából 2 ezer dollárba, azaz 710 ezer forintba kerül.
Forrás: ESB Style
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)