A Bentley nem akarta, így egy olasz cég csinálta meg a kétajtós Mulsannet
A Bentley Mulsanne tíz éven át teljesen manufakturális körülmények között, a többi modelltől elkülönítve készült az angol gyárban. 2020 óta, gyakorlatilag a régi V8 emissziós kivégzése óta nincs, kétajtós pedig sosem volt, mert a Bentley nem érezte szükségét. Aki viszont igen, annak ott az Ares Design Modenában.

A Mulsanne egy különleges luxusszedán volt, ám sosem lett annyira felkapott, mint a konkurens Rolls-Royce Phantom. A Phantomból ráadásul egy ideig készült coupé és kabrió is, miközben a csúcs-Bentley csak négyajtós formában volt elérhető. Mi több, az első elektromos Rolls-Royce, a Spectre is coupé, a legnagyobb tengelytávval párosítva.
Az olasz Ares Design, a sokszor emlegetett bukott Lotus-vezér Danny Bahar cége sokszor inkább rajzokban és 3D-modellekben tűnik erősnek, bár a Lamborghini-alapú De Tomosa Pantera utódját elvileg legyártotta már. Készül még az Aresnél iszonyatos G-osztály átirat is, ami mellé bejelentették a Maserati A6G, a Ferrari 400 és a 250 GTO modern átiratát is.
A kétajtós Bentley Mulsanne viszont szintén határozottan valós, miközben az Ares Design még targa verzióban is elkészítheti.

A módszer a szokásos, bár az olaszok mintha finomabban kezelnék a vonalakat, mint német kollégáik.
A Mansory megcsinálta a kétajtós Mercedes G-t, 900 lóval
Hátrafelé nyíló ajtókkal, hiszen túl sok bohóc jár már mezei G63 AMG-vel.
A Mulsanne külső-belső lézeres szkennelése után a B-oszlop eltolásával, ám a tengelytáv megtartásával csináltak helyet a hosszabb ajtóknak, miközben az autó hátsó ablakának szögét is megdöntötték, hogy harmonikusabb ívben futhasson a C-oszlop. Ennek fényében módosítani kellett a csomagtérfedelet is, miközben hátul még a gyárinál is kényelmesebb bőrkanapékkal szerelik a Mulsanne Coupét.
Természetesen a coupé és targa opciók mellé az Ares ajánl egy Speed csomagot is, küszöbelemekkel, diffúzorral és nagyobb, 22 colos kerekekkel. Az biztos, hogy mivel ez még a TÜV szerint is egy 2020-as Mulsanne, a 6752 köbcentis biturbó V8 teljesítménye 512 lóerő és 1200 Nm nyomaték.
A kétajtós Mulsanne nem lesz sűrű látvány.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Vigyázat! Veszélyes szőnyegek keserítik meg a Lucid tulajok életét!
A gyártó szerint a probléma megoldhatatlan!
- Hírek
Árokba csúszott egy kamion az M4-esen, az érintett lehajtót lezárták
A főváros hivatásos tűzoltói áramtalanították a járművet.
- Hírek
Az Alfa Romeo legnépszerűbb modellje a Junior, érkezik a Q4 verzió
A marketingigazgató szerint ez csak növeli a népszerűségét.
- Hírek
Budapestre jön Izrael miniszterelnöke, kismillió lezárásra kell számítani szerdától vasárnapig
Érdemes megnézni mikor, hol lesz korlátozás.
- Hírek
Elektromos A3-ban gondolkodik az Audi
Elismserték, hogy az A3 méretosztályában tervez piacra dobni egy új elektromos autót.
- Hírek
Félelmetesen megpúpozott, gigászi trélerekkel szállítják az autókat Kínában
Videó is készült az egyik ilyen, durván túlpakolt kamionról, ami egyszerre nagyjából 60 tonnányi autót szállít épp.
- Események
Durva a felhozatal: itt egy csomó klassz verda, amikért megéri kimenni az AMTS-reAMTS 2025 – Nulladik nap
Skyline GT-R-t, S1-es Audi Quattrót, 100 éves veteránt vagy egyedi Legót keresel? Az AMTS-en mindet megtalálod!
- Hírek
Szélesített, emelt hasmagasságú VW Golf R-t tesztelnek a Nürburgringen
Ez mi lehet?
- Hírek
Roncstelepre való autókból csinálna hatalmas üzletet a Toyota
Újfajta üzemet nyit a Toyota az Egyesült Királyságban.
- Technika
A szőlőtőke mellől szedtük kiMűhelyPRN: Renault 5 1,6D – 1988.
Van, aki 50 ezer forintos autóval akar elindulni a Budapest-Bamako futamon, most kiderítjük, mennyit kell még költeni rá ahhoz, hogy rajtkész legyen.
- Közélet
Egy újabb eredetvizsgás kalamajkaMotorcserés autót adnál el? Erre is készülj!
Motorszám-motorkód: A jogalkotó egyszerűsíteni próbál, de a jogalkalmazók ezt is túlbonyolítják néha. Az autósok így könnyen elvesznek a részletekben.
- Hírek
Beindult a Nissan: jön az új e-Power, elektromos Juke és sok minden más
Majdnem minden kontinensen mással készülnek.
- Hírek
Rajzolt magának rendszámtáblát, mert így mégiscsak „szabályosabb”
Támadhatatlan logikát támadtak meg a rendőrök Tapolcán.
- Hírek
Édes-savanyú hírt kaptak a magyarországi akkumulátorgyártók
Lassan beindulhat az akkumulátorgyártó ipar, de a fejlődés macerás lesz.
- Belsőség
Hullára tört moslék 30+ millióért
Oda kell menni, meg kell nézni. Roadmovie 38.
- Hírek
Szolidaritásból vásárol Teslát az Egyesült Államok Olaj- és Gázipari Szövetségének elnöke
Még ő is poénkodik azzal, hogy ilyen őrült világot élünk, hogy neki kell Teslát vennie.
- Események
Az év első Parkoló Parádéján az európai büszkeségé a főszerep!
Május elején az európai büszkeségektől dagadó mellkasunk mellé új programokkal is készülünk!
- Hírek
Hivatalos: kipenderítették a Red Bulltól Liam Lawsont
Az F1 újonca nem sokáig húzta a Red Bullnál. Mondjuk ez az eredményei alapján érthető is.
- Hírek
Frissítve: Kigyulladt egy kamion az M1-es autópályán
A lángoló kamion miatt a Budapest felé vezető oldalon egy sávon halad a forgalom.
- Hírek
Árat emel a BKK, drágulnak a jegyek
A legtöbb jegytípus ára emelkedni fog, de van itt egy közepesen jó és egy nagyszerű hír is.
- Hírek
Valahogy nem a porcelánboltba betévedt elefánttal értenek egyet a porcelánok
Forintban milliós drágulás vár az autókra az USA-ban Trump vámjai miatt.
- Hírek
Ha ma mennél tankolni, akkor van egy rossz hírünk
Drágult a benzin és a gázolaj is.
- Tesztek
Hű maradt terepes múltjához az első elektromos VitaraBemutató: Suzuki e Vitara – 2025.
Hamarosan kapható lesz a Suzuki első villanyautója, az Indiában készülő e Vitara, ami összkerékhajtással tűnik ki a kategóriából.
- Hírek
Utashoz sietett a kretén taxis, szerinte ilyenkor leszarhatja a KRESZ-t
A videóban láthatsz még sok más idiótát, akiket nem érdekelnek se a szabályok, se a többiek.
- Hírek
Nevet változtat és újdonságokat ígér a Magyar Autóklub
A szakembereiknek a Trabanttól a Tesláig mindenhez érteniük kell. Erről beszélt a MAK elnöke.
- Égéstér
Klasszikusok a TC flottában
Két klasszikus, szinte már közhelyes autóval bővült a Totalcar flottája, Pásztor Csabi egy korai, BMW-féle Minire cserélte a Honda Accordját, Sturcz Berci viszont nem egy retróautót, hanem egy igazi veteránt, egy 1974-es Volkswagen Bogarat fogott be napi használatra a Peugeot 1007-ese helyett. A két autóvásárlás okai és indokai mellett az új Renault Rafale előnyei és hátrányai is szóba kerülnek.
