A Bentley nem akarta, így egy olasz cég csinálta meg a kétajtós Mulsannet
A Bentley Mulsanne tíz éven át teljesen manufakturális körülmények között, a többi modelltől elkülönítve készült az angol gyárban. 2020 óta, gyakorlatilag a régi V8 emissziós kivégzése óta nincs, kétajtós pedig sosem volt, mert a Bentley nem érezte szükségét. Aki viszont igen, annak ott az Ares Design Modenában.
A Mulsanne egy különleges luxusszedán volt, ám sosem lett annyira felkapott, mint a konkurens Rolls-Royce Phantom. A Phantomból ráadásul egy ideig készült coupé és kabrió is, miközben a csúcs-Bentley csak négyajtós formában volt elérhető. Mi több, az első elektromos Rolls-Royce, a Spectre is coupé, a legnagyobb tengelytávval párosítva.
Az olasz Ares Design, a sokszor emlegetett bukott Lotus-vezér Danny Bahar cége sokszor inkább rajzokban és 3D-modellekben tűnik erősnek, bár a Lamborghini-alapú De Tomosa Pantera utódját elvileg legyártotta már. Készül még az Aresnél iszonyatos G-osztály átirat is, ami mellé bejelentették a Maserati A6G, a Ferrari 400 és a 250 GTO modern átiratát is.
A kétajtós Bentley Mulsanne viszont szintén határozottan valós, miközben az Ares Design még targa verzióban is elkészítheti.
A módszer a szokásos, bár az olaszok mintha finomabban kezelnék a vonalakat, mint német kollégáik.
A Mulsanne külső-belső lézeres szkennelése után a B-oszlop eltolásával, ám a tengelytáv megtartásával csináltak helyet a hosszabb ajtóknak, miközben az autó hátsó ablakának szögét is megdöntötték, hogy harmonikusabb ívben futhasson a C-oszlop. Ennek fényében módosítani kellett a csomagtérfedelet is, miközben hátul még a gyárinál is kényelmesebb bőrkanapékkal szerelik a Mulsanne Coupét.
Természetesen a coupé és targa opciók mellé az Ares ajánl egy Speed csomagot is, küszöbelemekkel, diffúzorral és nagyobb, 22 colos kerekekkel. Az biztos, hogy mivel ez még a TÜV szerint is egy 2020-as Mulsanne, a 6752 köbcentis biturbó V8 teljesítménye 512 lóerő és 1200 Nm nyomaték.
A kétajtós Mulsanne nem lesz sűrű látvány.