A head-up display kiterjesztett valóság nélkül máris a múlt technológiája
A világ legnagyobb autógyártóit is tömörítő konzorcium elérkezettnek látja az időt, hogy látványos fejlődésen menjen keresztül az a head-up display technológia, amit az autóipar ma használ. A befektetői csoport a brit Envisics mellett tette le a voksot, akiket megdobtak egy 50 millió dolláros finanszírozással, amit a cég termékfejlesztésre és a kijelzők autógyárakhoz való eljuttatásának felgyorsítására fordítanak.
Az Envisics nem csak a meglévő technológia fejlettebb változatát ígéri, ők magasabb szinten, a kiterjesztett valóság (AR) és a head-up display technológia ötvözésében látják az elérendő célt. Szerintük így képesek elérni, hogy végeredményében jobb képminőségű, informatívabb eszközt alkossanak.
A megállapodás értelmében a technológia első haszonélvezője a General Motors lesz, és a Cadillac elektromos meghajtású luxusmodelljében, a LYRIQ-ben mutatkozik be. A befektetői körben felbukkan a Stellantis, a Hyundai, a Jaguar Land Rover is, így a GM után az európai márkákat is sorra kerülnek.