Ismét csökkentette árait a Tesla, gyorshajtások, drágul a légi közlekedés - heti hírösszefoglaló
Tovább folytatja a konkurens gyártók módszeres kivéreztetését a Tesla. Az amerikai villanyautó óriás már eddig is olyan mértékben csökkentette árait, hogy azzal az autóipar más szereplői már csak nehezen tudják tartani a versenyt.
Csupán száz-száz készül globálisan a Giulia és a Stelvio Quadrifoglio 100th Anniversary modellekből is, hiszen a négylevelű lóherés zöld versenylogó épp száz éve született. Van mit ünnepelni.
Cserkuti József, akit mindenki csak Öcsiként ismert, bátyja, Cserkuti László motorversenyző műhelyében, szerelőként kezdte karrierjét, majd amikor testvére átült egy NSU-ba, navigátorként részt vett vele élete első autóversenyén, az 1967-es Taurus Rallye-n. 1971-től már önállóan indult ralikon és hegyi futamokon. Egy idő után utóbbira specializálódott, és az 1000 köbcentis NSU-ját is ennek megfelelően készítette fel a csapat, a pécsi versenyen már az első évben abszolút győzelmet aratott.
Régóta tudjuk, hogy az Aston Martin 770 Ultimate néven még egy utolsó, minden eddiginél durvább változatot fejleszt a DBS-ből, melyből összesen 300 kupé és 199 kabrió változat készül. Előbbit még Januárban leleplezte a gyártó, ám a nyitott tetejű modell csak most érkezett meg. Megérte rá ennyit várni.
Költségeik növekedése és a koronavírus-járvány után visszatérő utasok arra késztetik az amerikai légitársaságokat, hogy zsúfoltabbá tegyék repülőgépeiket. A gondok az európai légi ipartól sem idegenek.
Pest vármegyében akadt horogra két nagyobb fogás is. Mindkét esetben lakott területen belül ment pofátlan tempót egy-egy autós: az 50 km/h-s sebességhatárra jócskán ráduplázott mindkettő.
Az új Miniből rengeteg lesz mindenfelé, hiszen nem csupán a prémium kompaktok rajongói, hanem az autómegosztó cégek is kedvelik. Elölről és oldalról nincs nagy változás, de mit szólsz majd az új hátsóhoz?
A szerkesztőségi mélygarázsban sem maradt árván az autó, a kollégák nézegették, fotózgatták, meg persze kavarogtunk is vele pár kört: a BMW M8 Competition nek nem volt ekkora sikere, ez a kis 130 lóerős gyösz pedig legalább akkora élményként marad meg bennem, mint a 620 lóerős vadállat.
Megkétszerezve tavalyi eladásait alaposan felpörgette európai terjeszkedését a kínai tulajdonban lévő legendás brit autómárka, az MG, amelynek autói magyarországi autószalonokból is elvihetők.