Kevés szomorúbb látvány van, mint 200-as Ikaruson az SK homlokfalfirka. Ez itt a fiatal csirkének számító BPI-188, mely tavaly májusban a délpesti garázsban rakta le a lantot.
Fotó: BKV
Mivel azóta donorrá alacsonyodott, most 1.2 millió forintról indul rá a licit, pedig még csak harminc éves.
Fotó: BKV
BPI-206 jobb állapotú, ezért 1.5 millió az indulóára.
Fotó: BKV
1992 augusztusában került állományba, 2015 december hatodikán pedig ez volt a mikulásos autóbusz. Ilyen beltérrel nem is csoda.
Fotó: BKV
Az 1989-es BPI-779 2016-ot simán kihagyta, olyan durván szétrohadt a váza. Javítás után viszont 2017-től tavaly augusztusig tolta a műszakokat.
Fotó: BKV
Még nem érkezett ajánlat egyikre sem, de ma volt az utolsó megtekintési lehetőség, az árverés pedig még hat napig fut.
Fotó: BKV
Hasonló jellegű a BPI-793-as 280 is, mely annyira makulátlan, hogy a BKV 1.7 millióról indítja a versenyt.
Fotó: BKV
Nem is csoda, hiszen még az utastérben is csak pár kábel lóg, kívülről pedig szinte új az egész.
Fotó: BKV
BPI-830 megjárta Óbudát, Kőbányát, Délpestet és Kelenföldet is. Egyik érdekessége, hogy 2004 és 2008 között ezüst színű volt.
Fotó: BKV
Másik érdekessége, hogy aktív idejében meg volt olcsó új laptop Magyarországon. Ha tetszik ez a busz, 1.9 millióról indul, szóval garantáltan a prémium kategória.
Fotó: BKV
1987. december 28-óta dolgozott Budapesten a BPI-835-ös 280.49, most pedig 1.82 millió az induló licit rá.
Fotó: BKV
Legalább a reklámokat nem kell már lekaparni a kék számos árnyalatában pompázó fényezésről.
Fotó: BKV
BPI-975 tavaly novemberig, tehát a végéig húzta, és annyira arcátlanul jó busz, hogy a BKV is legalább 2.4 millió forintot akar érte.
Fotó: BKV
Érthető, hiszen ez tényleg készen áll még bármire.
Fotó: BKV
Ha ennyid nincs egy 280.49-re, BPI-978 csak 1.85 millió, így nulla licitnél. Érdekes módon a 977 és a 980 adományként ment Ukrajnába, de ez maradt.
Fotó: BKV
Az egyedi reklámok szerelmeseinek is jó választás lehet.
Fotó: BKV
Akinek pedig akad néhány extra Ikarus fényszórója otthon, annak itt az akciós, 1.2 millió forintos áron kínált BPI-990.
Fotó: BKV
1987 karácsonyán kezdett, és Cinkotán töltötte a legtöbb időt. Belül egyébként nagyjából rendben van.
Fotó: BKV
Itt kicsit bajban vagyok, mivel ez BPO-001. Az a BPO-001, ami tudtommal a Magyar Közlekedési és Műszaki Múzeum gyűjteményében landol majd.
Fotó: BKV
Egy szépen megőrzött busz 1989-ből, jelenleg 2.2 millió forintért listázva.
Fotó: BKV
Tényleg a legjobb jelölt a múzeumi szerepre.
Fotó: BKV
BPO-003 ezzel szemben egy projekt. Bontott, hibás, megmenthető.
Fotó: BKV
Ezért is indul 1.3 millióról a licit, hat nap múlva pedig kiderül, a vastelepen végzi-e majd.
Fotó: BKV
BPO-008 ezzel szemben szintén remek állapotnak örvend. Majdnem három évet pihent állományból kivéve, mielőtt 2018 nyarán újra bevetették volna.
Fotó: BKV
Most 1.8 milliót vár érte a BKV, ami az utastér és a vezetőfülke teljességét látva nem is meglepő.
Fotó: BKV
BPO-029 kivette a részét az M3-as pótlásából is. A metrópótlásról forgattunk egy videót a BKK-nál, és cikk is van, úgyhogy keressétek a Totalcaron.
Fotó: BKV
Van lehetőség az utolsó leselejtezett 280.49-esekben, ehhez nem fér kétség.
Fotó: BKV
BPO-837 is egy projekt, de messze nem a legrosszabb csuklós Ikarus az országban.
Fotó: BKV
Mondjuk a hátsó üveg hiánya ennyi eső mellett kissé aggasztó.
Fotó: BKV
BPO-841 is 1.9 millióról indul azoknak, akik kevesebbet akarnak szerelni.
Fotó: BKV
Valójában egy korrekt 180.49-es városi csuklós 1989. tavaszából.
Fotó: BKV
BPO-846-ot annak idején az óbudaiak törölték, a trolibuszosok meg visszavették az állományba, hogy aztán itt kössön ki 1.5 milliós kezdővel.
Fotó: BKV
Most az összes ilyen busz az Óbudai Buszgarázs aszfaltján parkol.
Fotó: BKV
A 846 mellé megszerezheted a 850-est is. Ez a modernizálás jegyében megkapta a koszt jól leplező kárpitozást.
Fotó: BKV
Nem egy kék műbőr, de biztos ennek is vannak rajongói. Ha közéjük tartozol, a BPO-850 1.5 millióról indul.
Fotó: BKV
És egy oktatóbusz! Ikarus 415.15, egyike a BKV nyolc korábban használt hasonló járművének.
Fotó: BKV
Nem ebből lett a nosztalgiabusz, így 1.25 millióról indulva a tiéd lehet.
Fotó: BKV
Már ezért az egyedi színvilágért megéri még akkor is, ha nem a klasszikus 260-as hangulat.
Fotó: BKV