Fájó dolog, ám a korai prototípusokat általában be kell zúzni. Nem végleges a hajtáslánc, nem stimmelnek az emissziók, nincs alvázszám sem, tehát a fejlesztési munka végeztével biztonsági okokból kötelező a megsemmisítés. Az NSX-et viszont Amerikában gyártják, a versenycsapatuk pedig talált jobb megoldást.
Írtunk már az Acura/Honda NSX Type S-ről, ami a hibrid szupersportautó csúcsverziója 608 lóerővel, gyorsabban váltó kilencsebességes automatával, valamint a tömegből akár 26.2 kilót faragó opcionális pályacsomaggal.
A második-generációs NSX teljes fejlesztését is az Egyesült Államokban végezték. Ennek örömére az Acura csapata most részt vesz a Grassroots Motorsports Magazine 5150 kilométeres éves túráján is, mely során a tréleres NSX Type S mellett az új TLX Type S sportszedánnal járják be az országot. A látványos utazás nyolc napon át tart majd.
A megmentett, ám persze kettévágott és kibelezett NSX prototípusból a Honda amerikai fejlesztési központja (ADC) és a gyári HART (Honda America Racing Team) csapat faragott praktikus kiegészítőt az NSX-et és a versenyautókat is gyártó Performance Manufacturing Centerben. A két extra kereket és számos szerszámot rejtő tréler HRE felniken és Falken gumikon fut, a H&R sportrugóknak hála elég precízen.
Az NSX tréleres végsebességéről nincs adatunk.