Így nyomták be a Ferrarit hét perc alá a Nürburgringen
A Ferrari 296 GTB egy plug-in hibrid, melynek lényegi része egy 654 lóerős V6 és egy 165 lóerős villanymotor fúziója. Lehet belépőmodellként hivatkozni rá, ám a rendszer kombinált teljesítménye így is 818 lóerő. Ennyi pedig már csodákra képes a Nürburgring körül.
A német Sport Auto magazin sűrűn jár a 'Ringen, emberük pedig Christian Gebhardt, akiről elmondhatjuk, hogy ismerős a környező falvakban. Gebhardt korábban egy Ferrari 488 Pista volánja mögött próbálta hét perc alá szorítani a köridőt, ám végül annak a küzdelemnek 7:00.03 lett az eredménye, hiába üvöltött a V8. Most viszont a duplaturbós V6 az elektromos rásegítéssel gyorsabbnak bizonyult, mint a Porsche szívó hathengerese az erősen felhúzott GT3 Manthey Racing csomaggal.
Minden körrekordnál kíváncsi vagyok, hogy a végén, a Döttinger Höhe hosszú egyenesében mekkora végsebességet érhet el egy teljesen utcai autó. A Ferrari 296 GTB esetében ez a szám 326 km/h, ami bátornak számít még arrafelé is. Mondjuk a többi része is elég bátor:
Gratulálunk a Sport Auto stábjának, Christian Gebhardtnek, külön a 296 GTB Fiorano-csomagját kifejlesztő mérnököknek, a Michelin Pilot Sport Cup 2 R gumiknak, és persze a 6:58,70-as köridőhöz mindenkinek, aki segített betolni a Ferrarit bő egy másodperccel hét perc alá.