Megjavította a BMW M2-t a német tuner Alpha-N Performance
A mostani BMW M2 az utolsó manuális váltóval is kapható M-es autó, változatlanul jó méretben, hátsókerékhajtással, 460 lóerővel. Eddig tökéletes, ám a formatervről megoszlanak a vélemények. Annyit biztosan tudok, hogy a dizájnért technikailag felelős Adrian van Hooydonk nagyon büszke rá, hogy a BMW-n belül az M-es csapattal is elfogadtatta a Zandvoort Blue árnyalatát. Azt a babakéket.
Szerinte remekül áll az M2-nek. Szerintem jobb a piros, és persze gyorsabb is. Aztán ott a német tuningműhely, az Alpha-N Performance. Ők ezüstben és fenyőzöldben gondolkoznak, egyéb módosításokkal és rengeteg karbonnal megspékelve a platformot.
Eredetileg a The Drive szúrta ki az Alpha-N Performance két új M2 csomagját. Az új M4 CSL stílusát imitáló M2 a Project Silver, míg a klasszikus E36 M3 GT-re hajazó M2 GT névre hallgat.
A Project Silver esetében az M2 G87 megkapja az Alpha-N Performance egyedi karbon hűtőrácsát, kivágott motorháztetejét, légterelős sárvédőjét, a hátsó spoilerrel módosított csomagtérdelelet, valamint alá az agresszív diffúzort is. Az állítható gátlók az Öhlins Road & Track szettjéből jöttek, a Proline felnijei pedig 20- és 21-colos méretben támogatják az enyhe ültetést.
Az M2 GT kicsit meredekebb ajánlat, de szerintem működik.
Ha már pályanapok, jár az állítható első spittler, a még jobban kilyuggatott első sárvédők, a magas hátsó szárny, a karbon alvázburkolat, az extra fékhűtés, valamint az Edelweiss felnik, pezsgőmetálra fújva. Érdekes, mert annak idején az E36 M3 GT simán ezüst kerekekkel érkezett.
Ha már ezüst, nekem elég lenne a Project Silver is, csak éppen egy vadabb színben. Az M2 módszeres tuningolása pedig biztosan nem áll meg ezen a szinten.