A Mitsubishi legutóbb 2019-ben frissítette a pickupját, a patinás L200-at. Az akkor a 2014-es modell erős faceliftje volt, igaz, a platós piacon ritka is a forradalmi újítás. Bő tíz év után azonban hamarosan érkezik az új, hatodik generáció, amelyet a július 26-i bemutató előtt most még felmatricázva, de gyakorlatilag teljes valójában mutatott meg a márka.
Nem gatyáznak, a gyári támogatással működő Team Mitsubishi Ralliart augusztusban már indulni is fog az Asia Cross Country Rally-n egy erre felkészített L200-assal (több piacon Triton név alatt fut az autó).
![](https://kep.index.hu/1/0/4966/49660/496605/49660568_2a985c2bb56017d3160ca1b7637ef8bf_wm.jpg)
A képeken látható modell azonban nem egyezik 100 százalékban a széria-L200-zal: a Group T1 szabályrendszere alapján teljesen átdolgozták az autó hajtását, a létravázát és a motort, emellett versenykiegészítőket is kapott: piros, szélesebb sárvédőket, snorkelt, csövezést, emelt felfüggesztést, Geolandar M/T gumikat és egy extra kereket a platóra.
![](https://kep.index.hu/1/0/4966/49660/496605/49660570_def1e60859f181a247ef654a9088dc38_wm.jpg)
Három prototípus problémamentesen teljesetített egy 800 kilométeres tesztet, amelyre a típus otthonának számító Thaiföldön került sor, az augusztusi ralin pedig már egy 2000 kilométeres hegyes, dagonyás, dzsungeles táv következik.
![](https://kep.index.hu/1/0/4966/49660/496605/49660572_2facd7830696d58cf6b5542467ca8a94_wm.jpg)
A vásárlók szempontjából persze fontosabb, hogy a verseny-L200 küllemében már alig tér el szériaváltozattól, tehát aki régóta várt az autóra, nagy meglepetésre már nem számíthat.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)