3 kerék, húszmilliós ár, és kéne, mint a veszedelem
A Morgan Super 3 amerikai verziója talán még elegánsabb, hiszen a középre helyezett fényszórókkal letisztultabb lett a forma. Eleve így tervezték, ám Európában továbbra is engedélyezett, hogy a lámpák a karosszérián kívül legyenek, vagyis ezen az autón a stilizált lökhárítóra rögzítve. Európában tehát akár négy fényszóró is lehet a Morgan Super 3-on, Amerikában viszont csak a két középső.
A sárga légterelők felárasak az átlátszókhoz képest is, de ne vicceljünk már. 295 font, a hülyének is megéri, annyira jól néz ki.
Az immár a karosszérián belül elhelyezett motor a Ford 1,5-literes szívó benzinese, ami 120 lóerős csúcsát 6500-as, 150 Nm-es nyomatékmaximát pedig 4500-as fordulatszámon adja le.
Így elindulni egy nagy útra az Egyesült Államokban? Ha Alex Roy meg tudta csinálni a régi Morgan 3-Wheelerrel, talán az újjal is menni fog majd a vállalkozó kedvű rajongóknak.
A régi háromkerekű gyártása a kétliteres S&S motorral egyébként 2020-ban állt le, és míg továbbra is várjuk az elektromos verziót, Európában már tavaly óta kapni a Super 3-at.
Ezeket a felniket négy színben lehet rendelni, az oldalra rögzített csomagtartó lemez a hálóval együtt már 820 font, vagyis 360 ezer forint. Párban jár, persze.
Az előbb konfiguráltam magamnak egy Morgan Super 3-at. Húszmillió forint lett.
Ha nem extrázzuk agyon, 635 kiló az egész. Benne továbbra is a Mazda MX-5 remek kézi váltója.
Álmodozni jó. Morganezni is.