A Maserati az idei év első félévében 42 százalékos eladásnövekedést könyvelhetett el, amit főleg a kis SUV-juknak köszönhetnek.
Az olasz autómárka az első félévben 15 300 darab modellt adott el globálisan, ami a tavalyi 10 200-hoz képest szép növekedés. Ennek jelentős része a kis SUV-juk a Grecale volt.
A márka szerint az új Maserati Granturismo is kulcsfontosságú tényező volt ebben a növekedésben, bár pontos darabszámot nem közöltek. A cég vezérigazgatója a Reuters-nek elmondta, hogy bár az autóknál az egyik legmeghatározóbb elem az áruk, de ők nem fognak senkivel sem árháborúba kezdeni, mert az rossz fényt vetne a márkára.
A cég adózás előtti nyeresége csaknem megduplázódott 121 millió euróra, amihez a márka szerint a magasabb nettó árképzés is hozzájárult.