Nem adják fel az új V10-es Pantera álmát
Másodszorra tényleg csinosabb lett az Ares Panther Evo, ami a Panther ProgettoUno evolúciója átdolgozott karosszériával és minőségibb beltérrel. Már csak elég lelkes Lamborghini Huracán tulajdonos kell hozzá, aki fizet az átépítésért is.
2019-ben túl kézművesnek tűnt az Ares Design modern Pantera prototípusa, a Panther ProgettoUno. Túlzottan senki sem lepődött meg rajta, hiszen az Ares a bukott Lotus-vezér Danny Bahar cége, így eleve lejtmenetből indult.
A társaság azóta viszont összehozott egy hibátlannak tűnő kétajtós Bentley Mulsanne-t, és úgy tűnik, a De Tomaso Pantera emlékét sem szeretnék meggyalázni, hiszen a Panther Evo már egy komolyan vehető ajánlatnak néz ki. Ráadásul a Lamborghini sem gyárt több pusztán belső égésű autót, így ha valaki a klasszikus élményre vágyik új köntösben, akár az olasz tuner felé is fordulhat.
Mivel az álca alatt a Lamborghini Huracán hajtáslánca van a duplakuplungos automatával, különösen érdekes részlet a látszólag hatsebességes manuális, ami ezek szerint csak egy stilizált DSG-váltókar lehet.
641 lóerős 5,2-es V10 új, középen vezetett kipufogórendszerrel, 3,1 másodperces százas sprint az összkerékhajtásnak hála, és persze 325 km/h, ha valaki tesztelné az Ares Design Panther Evo aerodinamikai stabilitását is. Ez így már korrekt lehet.