- Magazin
- Hírek
- lamborghini
- lamborghini countach
- leonardo dicaprio
- a wall street farkasa
- filmes autó
- lamborghini countach 25th anniversary
Megveheted a Lambót, amit nem tört össze DiCaprio
Ez itt a bizonyos források szerint 23, mások szerint 12 darab kívül-belül fehér amerikai piacos Countach 25th Anniversary egyike.
Mi több, a szerencsésebbik abból a kettőből, amiket Martin Scorsese használt a Wall Street farkasa című filmjéhez.
A másik, szintén teljesen eredeti Lamborghinit valóban összetörték az élethű képek kedvéért. Azóta is úgy van, és biztosan kiállítják majd itt-ott.
Ez viszont itt alvázszámát tekintve KLA12722, és egyáltalán nem tett benne kárt se Leonardo DiCaprio, se a kaszkadőrei.
A Countach 25th Anniversary Horacio Pagani műve.
Egyben a legerősebb és leggyorsabb Countach-evolúció is.
Nemrég 700 ezer dollárt ért egy ilyen színkombinációjú autó, bár az se filmben nem szerepelt, se nem volt amerikai piacos, mivel a Közel-Kelet után Kanadából került az Egyesült Állampokba.
Ettől többet várnak. Az RM Sotheby's nem véletlenül New Yorkban árverezi majd el decemberben, és akár kétmillió dollárt is lát a filmes különlegességben.
Az biztos, hogy ez egy drága rendszám lesz.
Ugye mindenki tudja, hogy a hátsó szárny nélkül valójában gyorsabb?
1989-ben járunk, az amerikai lökhárítókat pedig kinevették Európában, teljes joggal.
Játéknak tűnik, pedig 449 lóerős.
Tíz évvel ezelőtt a film büdzséje $100 millió dollár volt. Ebbe bőven belefért két Countach.
A világos belterű Countach azért nehéz eset, mert a bőröket ma már nem úgy kezelik, mint a nyolcvanas években, így a javításokat könnyű kiszúrni.
Ha alkalom nyílik rá, érdemes a karburátoros V12-t választani. Jól kell beállítani, de ezt az 5,2-literes tizenkéthengerest erre találták ki.
A Countach után a Diablo már sokkal egyszerűbb csővázat és futóművet alkalmazott, hogy a diszkrétebb szárnyról ne is beszéljünk.
Pagani másik alkotását, a Countach Evolutionét egyébként 1987-ben összetörte a Lamborghini, tesztelési céllal.
A Bertone és Gandini formáitól igen messze került a Countach a nyolcvanas évek végére.
Az első sorozatgyártott karbon elem az autóiparban a Countach motorházfedele.
A rendezői szék benne lesz az árban.
Cannonball, cannonball, cannonball. Bár az egy LP400S Series 2 volt.
Ha már decemberi az árverés, karácsonyi ajándéknak sem utolsó.
Alfetta lámpák ide, vagy oda.