Figyelem: nyomokban Boxstert tartalmaz
Bár az első generációs Boxster a legolcsóbb Porschék egyike, ez a példány mind árában, mind állapotában nagyon messze áll a széria változatoktól: tulajdonképpen egy szélvédő nélküli mini-prototípust faragtak belőle, mely valószínűleg mindenkit kenterbe verne egy pályanapon.
A külső változások igencsak szembetűnőek: hiányzik a tető és a szélvédő, újak a lökhárítók és a küszöbtakarók, az ülések fölé jutott egy masszív bukókeret, míg hátul jókora szárny kapott helyet. Az utólagos karosszériaelemek ráadásul kevlárból és karbonból készültek a minél kisebb súly érdekében.
Az utastér vérbeli versenyautókhoz méltóan minimalista: lényegében minden a kukában landolt, ami nem létszükséglet, a kidobott komponensek helyére pedig új, karbon műszeregység és kapcsolók kerültek. A drasztikus súlycsökkentésnek hála az őrült Boxster 980 kilót nyom, azaz jó 300-400 kilóval könnyebb annál, mint ahogy kigurult a gyárból.
Bár a változtatások már így is drasztikusak, a legnagyobb átalakuláson a hajtáslánc esett át: az ülések mögött egy 3,6 literes hathengeres bokszermotor dolgozik, mely két turbófeltöltővel megtámogatva 617 lóerőt ad le. Ez több mint kétszerese annak, amit a gyári Boxster tudott.
A legjobb hír viszont, hogy az autó eladó: potom 100 ezer euróért (38,8 millió forint) bárki megveheti.