A Suzuki új mérföldkövet ért el augusztusban: megalakulásuk óta 80 millió autót adtak el globálisan.
A japán márka első sorozatgyártott négykerekű járműve a Suzulight volt, amit 1955 októberében mutattak be, és csak 1959-ben kezdték el exportálni más országokba. A Suzulight a kei autók kategóriájába tartozott, és egészen 1969-ig gyártották. Szedán, furgon és pick-up verzióban volt kapható, amelyek elsőkerék hajtásúak voltak. '59-ben pedig megjelent az új Suzulight TL, amiben újdonságnak számító ledönthető hátsó ülésekkel és oldalra nyíló csomagtartó ajtóval. Az új modellben enyhén módosítottak a 360 köbcentiméteres motorján és háromfokozatú sebességváltóján, amivel az autó teljesítménye már 21 lóerő volt.
A Suzulightot követte 1965-ben a Fronte 800, ami a márka első kompakt autója volt. Ebben már egy háromhengeres, kétütemű, 785 köcentis motor foglalt helyet négysebességes váltóval. A Fronte 800 végsebessége már elérte a 115 km/h-t, és lóereje egy híján a duplája a Suzulightnak. A modell viszont nem volt hosszúéletű, ugynias '69-ben leállították a gyártását.
A cég viszont ennek ellenére is képes volt bővülni. Megépült első tengerentúli gyáruk Pakisztánban, amelyben '75-ben indult a gyártás. Ezt követte '83-ban az indiai gyáruk, majd '92-ben a magyarországi. Az indiái üzemük nemcsak a belföldi piacot elégítette ki, hanem az Afrikába irányuló exportban is szerepet játszott. A Suzuki azóta 15 autógyártó bázissal rendelkezik 10 országban, és mintegy 184 országban és régióban kapható valamelyik modelljük.
A Suzuki legsikeresebb modellje az 1979-ben bemutatott Alto, ugyanis a 80 milliós eladásnak mintegy 20 százalékát teszi ki. Altót egyébként a mai napig lehet kapni, ugyanis a modell már a 9. generációjánál tart.
A Suzuki 1989 júniusában lépte át a 10 millió eladott autót, az 50 milliót 2013 áprilisában és a 70 milliót 2020 januárjában.