A McLaren 720S gyárilag se egy alulmotorizált sportautó: a négyliteres, kétturbós V8-asa tuning nélkül is 720 lóerőt és 770 Nm-t tud. Van, akinek még ez se elég, és nagyobb turbókkal húzza fel a McLaren teljesítményét.
Ez a konkrét darab már 950 lóerőt tud, ami ugyan elmarad a legerősebb utcán is használható McLaren, vagyis a Speedtail 1050 lóerejétől, azért így se nevezhető gyengének.
Hogy megtudják, mennyire gyors a tuningolt 720S, kivitték az Autobahnra, ahol legálisan kipréselték belőle a maximumot. Mármint amennyire lehetett, hiszen annak ellenére, hogy a német autópálya egyes szakaszain nincs sebességkorlátozás, a 300 km/h feletti tempó még ott se gyakori.
Az AutoTopNL próbálta ki a 720S-t: az autó órája 339 km/h-t mutatott, a külön mérőberendezés pedig 335-öt. Az tehát kiderült, hogy az órája rendkívül pontos, illetve az is, hogy a hatodik fokozat végéig tudta elforgatni a sofőr, mire fékeznie kellett.
A gyár egyébként 341 km/h-s végsebességet ad meg, aminél gyanús, hogy úgy találták ki, hogy a hatodik fokozat legvégén érje el. Az elért tempó így is becsületes, hiszen nem egy tesztpályán, kontrollált körülmények között sikerült, hanem egy közúton, ahol rengeteg a változó.
A végsebességen túl a gyorsulás az, ami igazán elmebeteg: a 3,9 másodperce száz-kétszáz egészen elképesztő adat. Összehasonlításképp az 1500 lóerős Bugatti Chironnak 3,7 másodperc kell ehhez, ami csak két tizeddel gyorsabb a tuningolt McLarennél.
Forrás: AutoTopNL - Youtube