A Bugatti Bolide ötlete onnan indult, hogy bár a Chiron technológiájára épül a limitált széria, a karbon vázat erősebbé és merevebbé tették, mivel ezt a verziót csak a pályán lehet majd használni. Ez a kétszemélyes utastéren is látszik.
A módosított alapoktól megváltozott az üléspozíció, mely így sokkal közelebb van egy Le Mans-i prototípus felépítéséhez, mint az autópályán csak úgy átlagosan 25 litert fogyasztó utcai Bugattikhoz.
A Bolide egész karosszériája tele van X-ekkel, úgyhogy a kormány is ezt a formát követi. A 3D-s tervezési folyamat egyedi textúrákat és alakzatokat eredményezett a kesztyűben is pontos, valamint zavartalan felhasználói élményért.
Ilyen még a Knight Riderben sem volt.
Csupán negyven példány készül a pályára szánt W16-ból, így a szokásosnál is kevesebben markolhatják majd ezt a dizájnt.
A nyolc kritikus gombot a cég tesztpilótái helyezték el a kormányon, hiszen olyan erőhatásokra kell számítani, mint korábban egyetlen Bugattiban sem.
Az ülések fixek, a kormány és a pedálsor állítható. Négy ülésméretet kínál a Bugatti, és természetesen egyedi méreteket is vesznek, ha valaki nagyon pontos szeretne lenni.
A sorozatgyártott Bugatti Bolide elvileg 1450 kilót nyom, motorja pedig marad 1578 lóerős.Talán elég lesz a jelentős leszorítóerő mellé.
Semmilyen alkatrészt vagy beltéri anyagot nem vettek át a Chironból, mivel itt egészen mások a prioritások. Ettől még van légkondi.
A szintén nagyon könnyű rendszer négy alumínium csőben végződik. Sok állítási lehetőség nincs, de ilyen üvegfelületek mellett, egy nyolcliteres, négyturbós benzinmotorral a tűzfal mögött jól jön majd a levegő.
Bónuszként pedig itt van Pásztor Csabi kollégám Lego Technic modellje. Stimmel a kabin?
Könnyűnek ez is könnyű, bár illett volna szénszálas kompozitokból legyártani.