Az utolsó Bentley Mulsanne annyira zöld, amennyire az 537 lóerős V8-cal lehet
A Bentley gyári gyűjteménye ezzel együtt már 45 autóból áll, a Mulsanne-trióban pedig ott pihen a második legyártott példány 2010-ből, illetve a leggyorsabb, a 2019-es Mulsanne Speed is.
A királyi család specifikációja a következő: Barnato zöld külső, Twine és Cumbrian bőrrel, diófa elemekkel és a létező legvastagabb gyapjú szőnyegekkel. Függönyök, címer a fában, valamint a középső könyöklő helyén egy tároló II. Erzsébet kézitáskájának.
Alig használt, a hosszú tengelytáv mellé pedig jár az 537 lóerős V8, valamint a 21-colos krómozott kerekek is. Gyorsan valószínűleg sosem mentek vele.
A Bentley korábbi csúcsmodelljét 2009-ben mutatták be Kaliforniában, majd 2016-ban frissítették, a hosszított tengelytávú verzió megjelenésével együtt. Utoljára ebben használták a bő hatvan éve ismert 6,75 literes motort. A Mulsanne gyártása pedig 7,300 példány után ért véget.
Ide egy kézitáska mehet a sofőr könyöke helyett. Nem gondolták túl, de persze nem is kellett.
„Isten és az én jogom”, vagyis az Egyesült Királyság uralkodójának mottója.
A sziréna, a kékfény és a kürt a váltó mögötti diófapanel alá rejtett gombokkal vezérelhető.
Mióta nincs Mulsanne, a Flying Spur a Bentley csúcsmodellje. Abban is lehetnek ilyen vastag gyapjúkárpitok.
Nem vegán, nem szintetikus, cserébe időtálló a természetes bőr. Mondhatjuk, hogy ez egy konzervatív konfiguráció, ami passzol is az autó szerepéhez. A Bentley karbonsemleges gyárában megtekinthető, szóval irány Crewe, Anglia.