A Peugeot 1983-ban megalkotta a 205-öt, aminek '84-ben a GTI, majd '88-ban a Rallye változatát dobták piacra. Maga a 205 is már egy ikonnak számít, de a azon belül a GTI és a Rallye legenda lett. A Peugeot viszont azóta nem nyúlt a Rallye névhez. Ezt pedig megunta egy svájci kereskedés, ezért megalkották szellemi utódját a 208-ból.
A karosszéria természetesen hófehér, ahogy a 16 colos acél keréktárcsák is. A hűtőmaszk fölött, a küszöbökön, valamint a hátsó szélvédő alatt pedig kötelezően megjelennek a klasszikus, három színű sávok. A C-oszlopon korhű betűtípussal tüntették fel a típusjelzést, a szélvédő tetején az árnyékoló sávon pedig a Peugeot Talbot Sport felirattal is feltűnik.
A 208 Rallye viszont csak optikai tuning. Ugyanis sem a futóműhöz, sem a hajtáslánchoz nem nyúltak. Az 1,2 literes, háromhengeres turbómotor is megmaradt a maga 100 lóerejével, de ez legalább majdnem korhű, mert a 205 Rallyenak is ennyi lóereje volt.
Ezáltal pedig a 208 abban is eltér a 205-től, hogy ötajtós, ugyanis az előbbiből nincsen háromajtós kiszerelés.
A 205 Rallyeból végül csaknem 30 ezer darabot gyártottak. A 208 Rallye eléggé valószínű, hogy nem fogja ezt a darabszámot elérni, ugyanis csak egy helyen, a nyugat-svájci Neuchâtel kantonban található Traversben rendelhető meg - elvégre ez nem egy hivatalos Peugeot 208 verzió, bár van külön honlapja, vagyis lehet külföldről is rendelni.
A 208 Rallye 24 500 frankba, vagyis csaknem 10 millió forintba kerül.