Eltelt egy hét, az esztergomi Suzuki-gyár pedig megkapta a késlekedő motorokat, így újraindult a gyártás is - írta a vg.hu.
Az egyhetes leállás nagyjából kétezer munkavállalót érintett. A Suzuki korábbi közleményben viszont tisztázta, hogy ez nem befolyásolja dolgozóik bérét.
Az egyhetes leállással nagyjából 4500 autó mínuszba kerül a gyár, de ezt a későbbiekben pótolni tudják. A leállás a Vitara és az S-Cross modelleket érintette.
A Suzuki mellett több gyártó is kénytelen volt felfüggeszteni a termelést, köztük a Tesla berlini gyára és a Volvo belgiumi üzeme. A vörös-tengeri fegyveres konfliktus autóiparra gyakorolt hatásairól szóló cikkünkből az is kiderül , hogy a többi gyártó közül a Stellantis, a BMW, a Volkswagent és a Renault egyelőre nem szembesült gyártási, beszállítási nehézségekkel, ha azonban a krízis elhúzódik, ez megváltozhat.