Műgengszter Rolls-Royce-ot építettek a britek
Benyomom a tévét, kapom a rapet. A srác az utcán nyomja a cracket. Nincs pénze, de a repülőt várja. Nincs húsz, de már nincs sok hátra.
Tök mindegy, hogy a rap vagy az adócsalás, esetleg a kettő kombinációja terelt erre az ösvényre, a brit Urban Automotive érti az urbánus szemléleted, és gondolt rád.
A hegyvidéki budai szerint a Nyolc a kemény a víz túloldalán, a miskolci szerint Ózd, az ózdi szerint meg Miskolcon az Avas, hogy a Lyukót ne is bolygassuk. A barcikai röhög a sarokban, Veszprém megyében pedig azt gondolják, hogy Ajka külső is valami. Sokkal fontosabb azonban azt tudnunk, hogy a 24 colos felni is rámegy a Ghostra.
A Rolls-Royce ezt az egészet csak magának köszönheti. Illetve a piackutatásnak.
A Wraith Black Badge 2016-ban jelent meg, és a Ghost sem váratott sokáig magára. Hiába, ez azért nem egy Phantom.
Közelebb van egy 7-es BMW technikájához, és mint ilyen, szabad préda az olyan tunereknek, mint a Mansory, vagy akár az Urban Automotive.
Szerintük ez a műfaj az OEM+. A Vossen kerekeket amúgy rendelheted 22 colos méretben is, de ugyan miért tennéd, ha rámegy a 24-es is?
Új még a teljes karbon bodykit, a blokkból esztergált kipufogóvégek, valamint előttük a Milltek opcionális sportrendszere.
Nagyon várjuk felbukkanását a tökéletesen sima magyar utakon.
Ne rakj sok dolgot a csomagtartóba, mert a légrugók sem bírnak mindent.
Vannak olyan helyek, ahol ez a kerék tényleg működhet. Csak nem Európában.
Diszkrét, a goodwoodi gyárhoz méltó megoldások.
Mondjuk meghallgatnánk, mert a hangja biztos pimp a biturbó V12-vel.
Ezen tudod lehúzni a sarat, mielőtt beülsz, mert a kárpit gyapjú, és így nehéz tisztítani.
Oroszországba azt hiszem, mostanában csak csempészni lehet az ilyesmit.
Kína viszont továbbra is imádja a szedánokat, úgyhogy semmi sincs veszve.