Ezek az autós reklámok mentek a Super Bowlon, a világ legdrágább félidejében
Köztudott, hogy a Super Bowl félidejének reklámblokkja a világ legdrágábbja. Ahhoz, hogy ebben az időben valamelyik cég reklámját sugározzák, nagyon súlyos dollármilliókat kell fizetni. Idén erre négy autógyártó volt hajlandó.
A Bloomberg információi szerint egy félperces reklámblokkért 7 millió dollárt, vagyi 2,5 milliárd forintot kellett fizetni. Ha pedig egy gyártó már ennyit lecsenget fél percért, akkor már reklám költségét sem aprózhatják el. Erre remek példa a BMW i5 reklámja, aminek főszereplője Christopher Walken, ők nem is érték be fél perccel, nekik a duplája kellett. Ja, meg Ushert is belenyomták a végére, mert miért ne.
A Toyota már nem nagyzolt annyira, nekik elég volt fél perc világsztárok nélkül. Ők az új Toyota Tacomát mutatták be sok üvöltözés kíséretében.
A Volkswagen tíz év után mert újra mélyen a zsebébe nyúlni, hogy feltűnjön a Super Bowl ideje alatt, méghozzá egy percre. Ők most nem kimondottan egy modellt reklámoztak, hogy magát a brandet, ugyanis már 75 éve értékesítenek autókat a jó öreg Egyesült Államokban - bár a videó végén felvillant az ID.Buzz egy konténerben, amit idén kezdenek majd árulni (ugyanis a rövid tengelytávúból nem kaptak az amerikaiak).
A Kia is inkább az érzelgős vonalat választotta 70 másodperces reklámjához, amiben végignézhetjük, ahogy egy apuka a Kia EV9-cel a szülei befagyott tavacskájára viszi lányát, hogy ott is előadhassa jégkorcsolya performanszát. Mindehhez a fényeket és zenét az autóból szolgáltatják, a reklám végére pedig mindenki boldog. Hogy milyen az autó? Passz, de Berci kollégánknak nem 70 másodpercben kellett elmondani, hogy milyen.
Végezetül pedig a Kawasaki is élt a drága reklámozás lehetőségével és röviden bemutatták mennyire menő a redneck életmód a Kawasaki Ridge ATV.