Ami kint húszmillió, nálunk 35. Ami kint kerek, nálunk szögletes. Ami kint kék, nálunk nem kék. De azért a 2024-es Toyota Land Cruiser mindenhogyan izgalmas marad.
Az új Land Cruiser a világ más tájain két csomagolásban is kapható, de a Toyota szerint még fontosabb, hogy az i-FORCE MAX hybrid hajtásláncot is megkapta. i-FORCE MAX, csupa nagybetűvel!
Fotó: Jason Bax / Toyota
Elektromotorral a 2,4-literes turbós négyhengeres és a nyolcsebességes automata váltó között. Lágy hibrid tehát.
Fotó: Jason Bax / Toyota
Amerikában mindez 326 lóerőre és 630 Nm nyomatékra elég. Magyarországon első körben viszont marad a 2,8-as dízel ugyanezzel az automatával, 35 millió forint alól indulva.
Fotó: Jason Bax / Toyota
Ez 204 lóerőt és 500 Nm-t jelent a hibrid érkezése előtt.
Fotó: Jason Bax / Toyota
Nagynak nagy, kockának kocka.
Fotó: Jason Bax / Toyota
Középen és hátul zárható differenciálművel, hiszen ez a minimum a Land Cruiser esetében.
Fotó: Jason Bax / Toyota
3,5 tonnát bármelyik motorral elvontat.
Fotó: Jason Bax / Toyota
Míg hátul 50:50-es nyomatékosztást ér el az elektromosan aktivált differenciálmű, opció az első stabilizátor kiakasztás is, amit például a Ford Bronco Badlands is tud.
Fotó: Toyota
Sár, földút és homok. Ezek az előre programozott terepre szánt üzemmódok.
Fotó: Toyota
A kúszó fokozat öt lépésben állítható.
Fotó: Jason Bax / Toyota
Terepszögek tekintetében elől 31, hátul pedig 22 fok a nyerő érték, míg a Land Cruiser rámpaszöge 21 fok.
Fotó: Jason Bax / Toyota
A TNGA-F létravázas platform az amerikai Tundra, Sequoia és Tacoma alapja is.
Fotó: Toyota
Ez pedig már a másik csomagolás az igazi retro fanoknak.
Fotó: Jason Bax / Toyota
Az 1958 grade a Toyota Land Cruiser 1958-as amerikai bevezetésének állít emléket. Csökkentett tartalommal, de minden lényegessel.
Fotó: Jason Bax / Toyota
Kint $55 950-ról indul, úgyhogy lehet osztani, szorozni, majd szomorkodni. Húsz millió forint az itteni harmincöt helyett.
Fotó: Jason Bax / Toyota
Hazai színkinálat: 5C8 Sivatagi homok, 4V8 Bronz (metál), 218 Fekete (metál), 089 Platina fehér (metál).
Fotó: Jason Bax / Toyota
4,92 méter hosszú, 1,86 méter magas, a tengelytávja pedig 2,85 méter.
Fotó: Jason Bax / Toyota
Ikon, ehhez nem fér kétség.
Fotó: Jason Bax / Toyota
Az utastérben vagy 8, vagy 12,3-colos érintőképernyő van.
Fotó: Jason Bax / Toyota
A differenciálművek, az osztómű és a nyolcsebességes automata váltó is alapfelszereltség.
Fotó: Jason Bax / Toyota
Elvileg a legjobb fogyasztású Land Cruiser, de ezt majd meglátjuk a tömege és légellenállása ismeretében.
Fotó: Jason Bax / Toyota
Az zene hat vagy tíz hangszóróból, illetve a tizennégy hangszórós JBL rendszerből szólhat.
Fotó: Jason Bax / Toyota
Dupla USB-C töltőpontok és egy 2400-wattos AC inverter is akad.
Fotó: Jason Bax / Toyota
A terepezéshez minden információ rendelkezésre fog állni.
Fotó: Jason Bax / Toyota
A komoly navigációhoz is.
Fotó: Jason Bax / Toyota
18-colos az alap, ám 20-colos kerekek is járhatnak a Land Cruiserhez.
Fotó: Jason Bax / Toyota
Motoros üvegtető, hűtőláda és a csomagtérben extra USB-C töltők is rendelhetőek, hiszen táborozni is jó egy ekkora terepjáróban.
Fotó: Toyota
Nehéz ezzel vitatkozni, a Toyota most nem hibázott. Kár, hogy nálunk ez az orr nem opció.
Fotó: Toyota
Ennél extrémebb helyeken is látjuk majd, hiszen azért van. Amúgy pedig micsoda renderek, nem? Mintha egy videojáték lenne tíz évvel ezelőttről.
Fotó: Toyota
Nézd meg az új Toyota Land Cruisert minden szögből végre
444
Lapozgató
Nézd meg az új Toyota Land Cruisert minden szögből végre
Ami kint húszmillió, nálunk 35. Ami kint kerek, nálunk szögletes. Ami kint kék, nálunk nem kék. De azért a 2024-es Toyota Land Cruiser mindenhogyan izgalmas marad.