Az új Fiat Pandát 2024 júliusában leplezik le, már az új platformra építve, mely képes belsőégésű, hibrid és elektromos hajtásláncok fogadására is. A 2025-ös Panda a koncepció alapján is nagyobb lesz, mint az eddig ismert városi Fiatok.
Fotó: Fiat
A Fiat felveszi a kesztyűt a Renault és a többiek elérhető árú újdonságai ellen, beleértve a feltörekvő kínai konkurenseket is. A platform globális, a Fiat pedig 1,3 millió autót adott el 2023-ban.
Fotó: Fiat
A Panda után a Fiat minden évben bemutat majd egy új modellt, bár hogy az itt látható pickup koncepcióból pontosan mi lesz, még nem tudjuk. Dél-Amerikában mindenestre a Fiat Strada a nyerő, amely pont ezt a személyautós vonalat képviseli.
Fotó: Fiat
Az új platform akár 80 százalékban azonos elemeket használ. Nagyrészt az autók beltere is csereszabatos, így olcsóbban gyártható alkatrészekből áll majd össze. A Panda, mely egyelőre City Car kódnéven fut, a Fiat legendás Lingotto tetőpályájának vonalvezetését idézi minden lehetséges felületen.
Fotó: Fiat
A pickup nem csak Brazíliában és egyéb dél-amerikai piacokon fontos a Fiatnak, hanem a jövőben Európában is az lehet. Egy SUV kényelmét kompakt méretekkel ötvözve, praktikus újdonsággal készül a gyártó.
Fotó: Fiat
Egyszerre lesz kishaszongépjármű és a kalandozó terepezős réteg lehetséges kedvence. A Fiat új formanyelve egyértelműen kommunikálja az új technológiát is.
Fotó: Fiat
Láttunk már pár életstílus koncepciót pickupból is, hasonlóan rövid platóval. Pár éven belül eldől, hogy a Fiat mennyire lehet bátor a gyártásra érett verzióval.
Fotó: Fiat
A Fastback a Közel-Kelet, Dél-Amerika és Afrika Fiat-vásárlóinak szól, de mint minden új globális model, úgy ez is szerencsét próbálhat majd Európában is.
Fotó: Fiat
Egy sportos SUV vonalvezetésével, kompakt crossoveres arányokkal érkezhet néhány éven belül. A piac tele van ilyenekkel, úgyhogy érdekes lesz látni a Fiat ajánlatát is.
Fotó: Fiat
Akinek pedig tradicionális tetővel kell az SUV, annak íme, a SUV. Giga Panda a Fiat szerint, egyben a negyedik koncepció a sorban. Az új generáció családi autója lehet.
Fotó: Fiat
Sci-fi elemek, ahogy azt a koncepcióktól megszokhattuk. Az viszont biztos, hogy a bátor ázsiai dizájnok láttán az európaiak is felköthetik a gatyájukat. A Fiat persze tudja, mi a feladata.
Fotó: Fiat
Ha választani lehetne, nálam a Camper nyerne. Ez gyakorlatilag a SUV, csak éppen kempingezésre felkészítve. Az eredeti Pandában aludni is lehetett, ezt a Fiat sem felejtette el.
Fotó: Fiat
Az egész társaságon látszik a megosztott elemek magas aránya, ám ha ez olcsó és modern technológiájú modellekhez vezethet Európában is, a Fiat újra növelheti részesedését a tradicionális piacokon. Jelenleg a Stellantis legnépszerűbb márkája.
Fotó: Fiat
Örül ennek Olivier Francois, Fiat főnök és Stellantis CMO. Visszatért a Lancia, megújul a Fiat, sikeres az Alfa Romeo, sosem volt jobb állapotban a Maserati. Olaszország nem adja fel.
Fotó: Fiat
Nyáron itt a Fiat Panda, de más is jön Olaszországból
58
Lapozgató
Nyáron itt a Fiat Panda, de más is jön Olaszországból