Középen az M630-as kódszámú V6 a két turbóval. Önmagában 596 lóerős, hiszen ez még csak a belépő szint a McLarennél.
Fotó: McLaren
Mellette hibrid is, tehát van 7.4 kWh kapacitású akkumulátor és axial-flux motor is a főtengelyen. Az összteljesítmény a csúcsra járatva 690 lóerő.
Fotó: McLaren
Ilyen szempontból a Coupé és a Spider ugyanazt tudja.
Fotó: McLaren
720 Nm a csúcsnyomaték 2250 és 7000rpm között. 585 Nm a benzinmotortól és 225 Nm a villanymotortól.
Fotó: McLaren
A Spider előnye a lehajtható keménytető.
Fotó: McLaren
Megtankolva még így is csak 1560 kiló, amitől a McLaren szerint akár 83 kilóval is könnyebb a konkurenseknél.
Fotó: McLaren
Nem újdonság, mert a McLarenek mindig könnyebbek, köszönhetően a karbon váznak, melyet már saját maguk gyártanak a korábbi kanadai beszerzések helyett.
Fotó: McLaren
Opcionálisan elektrokromatikus üvegtető. A Maserati MC20 Cielo is ilyet használ.
Fotó: McLaren
Három másodperc alatt ugrik százra, és természetesen így hangosabban is teszi mindezt.
Fotó: McLaren
A negyed mérföld 10,8 másodperc alatt van meg, a vége pedig 330 km/h-ban limitált.
Fotó: McLaren
A 300 km/h-t 21,6 másodperc alatt éri el.
Fotó: McLaren
Ezzel együtt 33 kilométernyi elektromos hatótávot is ígér a McLaren.
Fotó: McLaren
A nyolcsebességes duplakuplungos váltót is újrakalibrálták 2025-re, így 25 százalékkal gyorsabbak a váltások. A folyadéknyomást növelték hozzá.
Fotó: McLaren
A tető 50 km/h-ig 11 másodperc alatt nyílik vagy megy fel.
Fotó: McLaren
Új opció a ‘Stealth’ fekete márkajelzés. Választható az ezüst felirat is.
Fotó: McLaren
A húsz lóerős fejlesztést a korábbi Artura modellek is megkapják utólag, ingyen.
Fotó: McLaren
Amúgy 5 év garancia jár az autóra, 6 év az akkumulátorra, illetve 10 év korrózió ellen, ami vicces, mert nincs benne sok acél.
Fotó: McLaren
Jöhet, igazából bármilyen színben.
Fotó: McLaren
Az Artura a McLaren első normál utcai hibrid szupersportautója. A kísérleti még a P1 volt.
Fotó: Patrick Gosling / Beadyeye / McLaren
Ez is a villanymotorral tolat.
Fotó: Patrick Gosling / Beadyeye / McLaren
4539 mm hosszú.
Fotó: Patrick Gosling / Beadyeye / McLaren
A tengelytáv 2640 mm.
Fotó: Patrick Gosling / Beadyeye / McLaren
Tükrökkel együtt 2080 mm széles az Artura.
Fotó: McLaren
Magassága pedig 1193 mm.
Fotó: Patrick Gosling / Beadyeye / McLaren
Szélesebb az első nyomtáv, hiszen 1650 mm a hátsó 1613 milliméteressel szemben.
Fotó: Patrick Gosling / Beadyeye / McLaren
A kerékméret 235/35/ZR19 91Y elől, illetve 295/35/ZR20 105Y hátul.
Fotó: Patrick Gosling / Beadyeye / McLaren
Pirelli P Zero Corsa kell rá.
Fotó: Patrick Gosling / Beadyeye / McLaren
A kormánymű továbbra is hidraulikus.
Fotó: Patrick Gosling / Beadyeye / McLaren
A karbon alapokat alumínium segédkeretek egészítik ki.
Fotó: Patrick Gosling / Beadyeye / McLaren
A futómű elől dupla lengőkaros, hátul multilink. Az adaptív gátlók Comfort, Sport és Track módokban támogatják a tempós haladást.
Fotó: Patrick Gosling / Beadyeye / McLaren
Hogy ki használja a McLarenjét Comfort módban, azt nem tudom, mert a Sport a normál üzem.
Fotó: Patrick Gosling / Beadyeye / McLaren
A tető mozgatásához mindössze nyolc villanymotorral van szükség.
Fotó: Patrick Gosling / Beadyeye / McLaren
Két motor hajtogatja a tetőt. Kettő emeli a fedőpanelt, és kettő további felel az oldalpanelekért. Egy mozgatja a hátsó, fűtött ablakot, és egy kezeli a zárszerkezetet. Mindezt 11 másodperc alatt.
Fotó: Patrick Gosling / Beadyeye / McLaren
Már rég nincs acél féktárcsa a McLarennél sem, így elől 390 mm hat dugattyúval, hátul pedig 380 mm négy dugattyúval a karbon-kerámia fékek mérete.
Fotó: Patrick Gosling / Beadyeye / McLaren
A tankja 65 literes, a gyár szerint pedig ez minden idők legtakarékosabb nyitott McLarenje. Elhisszük, hiszen az első hibrid is.
Fotó: Patrick Gosling / Beadyeye / McLaren