A Rolls-Royce Droptail a négykerekű hajózás újraértelmezése, az új Arcadia pedig egyben a goodwoodi gyár lehetősége arra, hogy megmutassa, mire képes.
A harmadik egyedi Droptail, vagyis az alapból is jelentős összegbe kerülő modern Rolls-Royce roadster valószínűleg eddigi legdrágább változata az Arcadia Droptail.
Fotó: Rolls-Royce
Minden ilyen tervezési folyamat az óriási kerekű kézi vázlatokkal kezdődik, aztán mikor jól néz ki, jön a 3D render kinagyítva a falon, majd a valóság az agyaggal.
Fotó: Rolls-Royce
Szingapúrba készült.
Fotó: Rolls-Royce
A Droptail 2023 óta a portfólió része, a Rolls-Royce pedig négy egyedi építéssel demonstrálja, mit lehet kihozni a platformból.
Fotó: Rolls-Royce
Van, amit nem lehet csak digitálisan.
Fotó: Rolls-Royce
Egy-egy ilyen rendelés teljesítése évekbe telik.
Fotó: Rolls-Royce
Arcadia Görögországban a Peloponnészosz-félsziget része, a görög mitológia szerint a menny a földön.
Fotó: Rolls-Royce
Ezen kívül még egy Droptail készül majd.
Fotó: Rolls-Royce
A motor természetesen a 6,75-literes, N74B68 motorkódú biturbó V12.
Fotó: Rolls-Royce
A hosszú tengelytáv a luxus alapja.
Fotó: Rolls-Royce
Ez pedig így a luxus csúcsa az autóiparban.
Fotó: Rolls-Royce
Csak mondom, hogy épp a Blaha Lujza téren is virágzik a japáncseresznye.
Fotó: Rolls-Royce
A fehér fényezés már önmagában sem volt egyszerű, hiszen alumínium és üveg részecskékkel keverték a felső részen, az alsón pedig ezüstbe hajlik az egész. Időtlennek szánták, aztán mindenki döntse el maga.
Fotó: Rolls-Royce
Az ezüst fényezés alatt egyébként karbon elemek vannak.
Fotó: Rolls-Royce
A kerekek polírozott krómozást kaptak, és 22-colosak, hiszen ez egy hatalmas autó.
Fotó: Rolls-Royce
Könnyű elveszni a részletekben, a Rolls-Royce pedig részben már átállt az elektromos korszakára.
Fotó: Rolls-Royce
Elnyeli a fényt, érdekes árnyékokat teremt, amúgy pedig 8000 órányi munkába teltek csak a fából készült elemek.
Fotó: Rolls-Royce
Az 47 hétnyi munka, napi 24 órával számolva.
Fotó: Rolls-Royce
A santos rózsafára esett a megrendelő választása, aki örömmel fizetett azért, hogy összesen 233 fadarabból álljon össze az egész, beleértve a hátsó dekk 76 elemét.
Fotó: Rolls-Royce
A hajókkal ellentétben ez olyan lakkozást kapott, melyet nem kell újra felvinni néhány év után. Ehhez köze lehet a sós vízzel való érintkezés hiányának is.
Fotó: Rolls-Royce
Az óra az eddigi legkomplexebb a Rolls-Royce szerint, és öt hónap volt összerakni.
Fotó: Rolls-Royce
Ha azt hinnéd, hogy ez fehér és barna bőr, jobb, ha tudod, hogy ez teljesen egyedi árnyalatú fehér és barna bőrözés, és a Rolls-Royce nem csinál több ilyet.
Fotó: Rolls-Royce
Nyitott pórusú fa, illetve az eddigi legnagyobb egybefüggő fadarab, amit a Rolls-Royce használt.
Fotó: Rolls-Royce
Komoly digitális tervezés előzte meg a gyártást, hiszen annyi az extra megoldás, hogy itt tényleg újra ki kellett találni az autót.
Fotó: Rolls-Royce
Van is mit elemezni rajta.
Fotó: Rolls-Royce
A Rolls-Royce rekordokat döntöget, így örülhet a BMW.
Fotó: Rolls-Royce
A klasszikus maradt a helyén.
Fotó: Rolls-Royce
Tehát ez a Rolls-Royce Droptail Arcadia. Még egy Droptail érkezik, feltehetően csak jövőre.
Fotó: Rolls-Royce