Nagy dobásra készül a BMW a 2025-ben érkező Neue Klasse platformmal, és elég ígéretesek is az eddig elérhető hírek, viszont a Car and Driver értesülései szerint meglesznek az átalakulások áldozatai is, a kabrió és roadster műfaj kedvelői pedig nem lesznek boldogok: az információk szerint a 8-as BMW kabrió változata kifut, és a következő generáció már csak négyajtós Gran Coupéként lesz elérhető, de a Z4-nek is vége lehet a gyenge piaci teljesítménye miatt.
A BMW Z4-et először 2003-ban, a jóval apróbb Z3 közvetlen utódjaként láthattuk meg, először vászontetős verzióban, később keménytetővel. Mostanra a harmadik generációját éli, és ismét kizárólag puhatetősként lehet megvenni, 16,7 millió forintos alapáron, egy ideje már kézi váltóval is.
A 2018-ban megjelent autó a Toyota Suprával közös fejlesztés, de Elvis kolléga sem panaszkodott arra, hogy ne lenne elég BMW-s az autó, sőt. Egy ideig volt szó arról, hogy egy kupé-koncepciót is meg lehet majd venni, 87 millió forintos árcímkével, ötven darabos limitációval, de az a példány végül egyedi darab maradt, a BMW visszavonulót fújt erre a nagyon kis szériára is. Pedig milyen gyönyörű forma volt!
A megmaradó fókuszuk és fejlesztési keretük egy részét minden bizonnyal az Alpina márkába teszik. A BMW-tuningcégként ismert almárkát magasabbra szeretnék elmenni, a Bentley és a Maybach mellé állítható konkurenst szeretnének belőle az új 7-es BMW alapjaira épülő Alpina B7-tel. Cserébe a házon belüli konkurálás megelőzéseként a Rolls Royce Ghost leváltásáról is lemondanak, és inkább az olyan exkluzivitások irányába mennek el a márkával, mint a Spectre vagy a Droptail.