A BYD hazájában rengeteg modellt értékesít más-más ársávban. Mi ebből Európában jelenleg elég keveset kapunk, azok is inkább a közép-felső árkategóriában mozognak. Viszont a BYD egyesült királyságbeli divíziója nagyon szeretné, ha a legolcsóbb BYD, a Seagull Európában is kapható lenne.
A BYD még tavaly áprilisban mutatta be legkisebb, legolcsóbb villanyautóját, a Seagullt. A Fiat Panda méretű kisautó csaknem 70 ezer yuanba kerül, ami átszámolva 3,6 millió forintot jelent. Mire ez Európába érne nagyjából duplájába kerülne, de 6-7 millió forinttal is olcsónak mondható és így már vetekedne a Dacia Springgel.
Mark Blundell a BYD brit marketingfőnöke szívesen elhozná a kis villanyautót az Egyesült Királyságba. Elmondása szerint érezhető az igény egy, a BYD Dolphinnál is (ez jelenleg a legolcsóbb kapható BYD modell, hazánkban 12,6 millió forintról indul) olcsóbb modellre. „Az elektromos autók nem csak a jómódú emberek számára kellene elérhetőnek lenniük (...) Szükségünk van megfizethető villanyautókra is, nem csak 50-, 60-, 70 ezer fontosakra.”
A BYD személyautóival egy éve van jelen a brit piacon, jelenleg 21 kereskedéssel, amit nyárra 60-ra szeretnének bővíteni. Hazánkban jelenleg két kereskedése van a BYD-nak és összesen négy modell kapható: a Seal, az Atto 3, a Dolphin és a Seal U.
Szóba került a szegedi BYD gyár is, amiről Blundell azt mondta, hogy jövőre már működni fog, de még ő sem tudja, hogy mely modelleket fogják ott gyártani.