Egymás mellett a Bugatti múltja és jövője: szavazz, melyik tetszik jobban!
Június 20-án éjszaka a Bugatti bemutatta a Chiron utódját, a minden szempontból brutálisabb, 1800 lóerős Tourbillont. Bár az új modell nagyrészt megtartotta elődje arányait, a dizájnerek rengeteg ötlettel frissítették fel a Bugatti ikonikus formavilágát.
A legnagyobb változásokat elöl láthatjuk. Bár az alapvető kialakítás maradt a régi, a Tourbillon részletei sokkal agresszívebbek. A patkó alakú hűtőmaszk szélesebb lett, ráadásul jobban előre nyúlik, ezzel hangsúlyosabbá téve az autó orrát. A négy elemből álló csíkszerű fényszórók maradtak, de laposabbak, és mélyebben ülnek a karosszériában. Alattuk már nem egy, hanem két légbeömlőt is találunk, amelyeket egy vékony terelőelem választ el. Az elülső dizájn egyik legkülönlegesebb ötlete mégis az orr részből kiinduló taréj, amelyet a függőleges ablaktörlő visz tovább a tetőre.
Ebből a szögből nézve látszik, hogy a taréj végigfut a modell tetején, egészen a hátuljáig. Bár az oldalsó kialakítás nem drasztikusan más, néhány nagyobb változást itt is láthatunk.
A Bugatti jellegzetes, fordított C betűt idéző oldalsó kialakítása természetesen a Tourbillonnál is adott, de jelentősen megváltozott. A Chironnál használt gömbölyű vonalakat az utódnál egy szögletesebb, sportosabb dizájn váltja. Már az ajtó tövében is látható egy törés, de a tetőnél a legegyértelműbb, hogy a vonalvezetés közel sem olyan finom és lágy, mint az elődnél.
A hátsó teljesen megújult. A Chironnál még egyenes csíklámpák magasabbra kerültek, és követik a farrész ívét. A diffúzor látványosabb, hangsúlyosabb és sokkal magasabbra nyúlik. Ez a megoldás egy fektetett nyolcasra emlékeztető vonalvezetést eredményez. A kipufogóvégeket is teljesen újratervezte a Bugatti. A Chironnál a krómozott, hangsúlyos kivezetéssel a figyelemfelkeltés volt a cél, a Tourbillonál a kipufogóvégek szinte a diffúzor részét képezik.