- A Kia K7 az USA-ban K8 néven került piacra.
- A modell most alapos ráncfelvarrást kapott.
- Az áttervezett orrész és hátsó lökhárító mellett a beltér is teljesen megújult.
A Kia egészen 2021-ig forgalmazta a Cadenza nevű modellt az Egyesült Államokban. Az autó ezután K7 néven született újjá Dél-Koreában, kicsivel később pedig az amerikai piacra is visszatért, mint K8. Az 5-ös BMW méretű szedán most egy alapos ráncfelvarrást kapott, hogy hozzáigazítsák a márka jelenlegi irányvonalához.
A modell eleje szinte teljesen átalakult. A fényszórók függőleges vonalban helyezkednek el az autó sarkaiban, közéjük pedig egy hosszú LED csíkot terveztek a dizájnerek. Ezen kívül a lökhárító is teljesen új, kissé bunkerszerű orrot kölcsönözve az orrésznek. Hátul már valamivel kisebbek a változások. A legnagyobb különbség a letisztultabb lökhárító, amiről végre lekerültek a kamu kipufogóvégek.
A belső szinte minden porcikája változott, sokkal letisztultabb és modernebb hangulatot kölcsönözve az utastérnek. Egyedül talán a könyöklőhöz nem nyúltak a dizájnerek, ezen kívül az ajtókárpit, a műszerfal, a középkonzol és az infotainment rendszer is teljesen átalakult. Más gyártóknál generációról generációra sincs ilyen léptékű változás. A Kiánál azonban komolyan vették a feladatot.
A motorkínálat kifejezetten széles. A leggyengébb opció egy 2,5 literes négyhengeres 195 lóerővel, a kínálat tetején pedig a 3,5 literes V6-os áll, ami már közel 300 lóerős, és akár összkerékhajtással is rendelhető. A kettő között egy 237 lóerős gázos, és egy 227 lóerős hibrid hajtáslánc is elérhető, de utóbbi csak később érkezik.
Ahhoz képest, hogy a K8 egy nagy, kényelmes és erős szedán, az ára kifejezetten kedvező: a fapados változat 27 300 dollár (9,9 millió forint), de a csúcsváltozatért sem kérnek többet 37 800 dollárnál (13,7 millió forint).